سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

هودی و انواع مدل های آن

در این مقاله با پوشیدن انواع ست هودی آشنا خواهید شد که چگونه خوب بپوشید. این دیگر جزء اصلی نیست که فقط برای ظاهرهای غیررسمی طراحی شده است.

فرقی نمی‌کند در کمد لباس‌تان یک شلوار باری آرام یا یک کت شلواری باکلاس وجود داشته باشد. می‌توانید با ترکیب کردن آن‌ها با یک هودی، خلاقیت متناسب با لباس‌هایتان را آزاد کنید. در واقع، این لباس‌های غیر معمول با هودی‌های مد روز، استایل واقعی شما را به همراه خواهد داشت.

قبل از اینکه به پیشنهادات لباس منحصر به فرد با هودی ها بپردازیم، بیایید کمی اهمیت و سبک های هودی در مد معاصر را گفت و گو کنیم.

هودی: لباسی ضروری برای مردان

هودی ها را می توان به راحتی با انواع دیگر لباس های اصلی مانند شلوار جین، ژاکت و پیراهن ست کرد. بسته به رنگ، پارچه و تناسب هودی شما، این یک کالای همه کاره است که آن در کمد مردانه ضروری است.

در سال های اخیر با توجه به محبوبیت این ملزومات شیک، برندها شروع به ساخت بهترین نوع هودی مردانه در رنگ ها و طرح های متنوع کرده اند. هودی‌هایی با رنگ‌های تیره و باریک‌تر برای یک ظاهر گاه به گاه هوشمند وجود دارد که بیشتر به سمت سبک مینیمالیست گرایش پیدا می‌کند. و هودی‌های کاربردی و ضدآب در لباس‌های گشاد برای لایه‌بندی لباس‌های پاییز و زمستانی غیررسمی وجود دارد. یافتن ژاکت های کلاه دار در رنگ های روشن برای آن ظاهر جسورانه و پر جنب و جوش غیرعادی نیست.

مردانی وجود دارند که دوست دارند تیز لباس بپوشند و مردانی هستند که هرگز نمی خواهند راحتی خود را فدای مد کنند. و سپس دسته سومی از مردان وجود دارند که راه درست ایجاد تعادل و گنجاندن عناصر راحت را در ظاهر شیک خود می دانند. هودی به طور قطع انتخاب نوع سوم مردان است زیرا حتی زمانی که تصمیم دارید آن را غیرعادی ست کنید عالی به نظر می رسد.

سعی کنید با داشتن یک هودی گشاد و سبک معمولی و دیگری با ظاهری مناسب و شیک، همه چیز را منعطف نگه دارید.

هودی

هودی مردانه

 

تاریخچه هودی

مانند هر لباس دیگری،هودی نیز تاریخچه ای دارد که قابل ذکر است.

در دهه ۱۹۳۰، شرکت پوشاک ورزشی ایالات متحده “Champion Products” اولین سویشرت های کلاهدار را ایجاد کرد. پیراهن هایی با کلاه های متصل به منظور محافظت از کارگران در برابر هوای سرد ساخته شده اند. به خصوص آنهایی که در انبارهای بزرگ، مرطوب و پر از آب در ایالت نیویورک کار می کنند. پس از اولین حضور خود، هودی ها پس از پذیرفته شدن در فرهنگ هیپ هاپ به مد بازگشتند.

برای سال‌های متمادی، هودی‌ها یکی از لوازم اصلی اسکیت‌بازان و اسنوبوردها بودند. ژاکت های کلاه دار با آرم برای دانشجویان تبدیل به یک هنجار شد. و پس از آن، این لباس زمانی به عنوان یک اصل برای سبک آرام در نظر گرفته می شد، توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. به طور مکرر در مد لباس مردانه و زنانه در باند فرودگاه به نمایش گذاشته شد و آن را تبدیل به یک مکمل محبوب برای لباس ها کرد.

مدل های مختلف هودی مردانه مد روز

اگر مشتاقانه منتظر اضافه کردن یک هودی کلاسیک به کمد خود هستید، می‌توانید هر یک از این هودی‌های مردانه را انتخاب کنید.

هودی پیراهن باریک :

برای لباس هایی که می توانید از آن ها به عنوان پیراهن استفاده کنید یا لباس هایی که باید لایه های بیشتری روی هودی اضافه کنید، به عنوان مثال، ظاهر گاه به گاه هوشمند در زمستان مناسب است.

هودی زیپ دار:

سبک پوشیدنی آسان، مناسب برای لباس هایی که ممکن است نیاز به برداشتن لایه ها داشته باشند. به عنوان مثال، لباس های مسافرتی.

هودی بزرگ:

مناسب برای ظاهر معمولی آخر هفته. شما باید اینها را با شلوار جین باریک یا شلوار جین ست کنید.

هودی شنل بلند:

گزینه خوبی برای استایل های استایل در ماه های سرد است.

هودی یقه‌بند:

گزینه‌ای هوشمند برای ظاهری شدید و خارق‌العاده.

هودی بدون آستین:

یک گزینه عالی برای زمانی که در حین کاردیو هودی پوشیده اید. هودی بدون آستین اغلب گزینه مورد علاقه مردان ورزشکار با بدنی حجاری شده است.

هودی با آستر خز:

هودی که دارای خز است ظاهری مجلل و پر زرق و برق خواهد داشت.

هودی ضد آب:

ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آب مانند چتر نجات، این هودی ها بسیار کاربردی هستند و در فصل بارانی به کار می آیند.

هودی جین:

اگرچه خیلی رایج نیست اما هودی جین یک لباس درجه یک است که می‌توان آن را با شلوار جین پاره رنگ‌تر یا شلوارهای باری ست کرد تا ظاهری زمخت داشته باشد.

هودی

خرید هودی مدل زیپ دار

انتخاب و مدل دادن به هودی

نیاز استایل خود را برای هر ظاهر خاصی مشخص کنیم. می‌توانید برای ظاهری ساده، هودی را همان‌طور که با شلوار جین است بپوشید یا برای ظاهری زیبا و خوش‌پوش به سراغ لایه‌های مکمل بروید.

هودی در انواع پارچه موجود است. هودی های ترمه، پشمی، چتر نجات یا پشمی رایج هستند. شما باید پارچه را بسته به آب و هوای محل خود انتخاب کنید.

به جای انتخاب رنگ منحصر به فرد که توانایی جفت کردن لباس را محدود می کند، رنگی را انتخاب کنید که تطبیق پذیری را به کمد لباس شما اضافه کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، دو هودی در کمد لباس خود نگه دارید. یک زیپ‌دار برای لایه‌بندی لباس‌های غیررسمی هوشمند، و یک پیراهن کش راحت برای ظاهر معمولی.

در اینجا هشت ایده لباس با استفاده از هودی وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهری متمایز داشته باشید:

۱-لباس پاییزی با هودی نارنجی و شلوار نظامی:

یک هودی نارنجی به خوبی با شلوار چینی مشکی ترکیب می شود تا یک لباس پاییزی بی دردسر ایجاد کند. یک جفت کفش کتانی مشکی سبک مینیمالیستی به تن کنید تا ظاهری آرام و زیبا را کامل کنید.

هوای پاییز اکثرا خنک است. بنابراین، هودی برای این نوع لباس در حالت ایده‌آل باید از پارچه‌های باکیفیت و وزنی مانند پشم یا پشم باشد. همچنین بافت باید سفت تر باشد زیرا بافت شل برای روزهای گرم تر مناسب تر است. شما می توانید از هر نوع شلواری برای این لباس استفاده کنید، مانند شلوار چینی، شلوار دودی و یا حتی شلوار. همچنین می توانید با انتخاب یک هودی مشکی و چینی های قهوه ای یا نارنجی سوخته، استایل این ظاهر را برعکس کنید.

۲-هودی مشکی با شلوار باربری و ژاکت بادگیر:

آیا جفت کردن هودی و ژاکت کمی اغراق آمیز به نظر می رسد؟

با ساختن یک لباس تک رنگ با استفاده از هودی و ژاکت، از نگرانی خود دوری کنید.

این ترکیب باکلاس یک هودی پیراهن کش مشکی زیر یک ژاکت بادگیر مشکی دارد. شلوار باری مشکی انتخاب مناسبی از شلوار برای این لباس غیر رسمی است. اگر به دنبال ظاهری شیک تر هستید، به سراغ کت جین مشکی و ژاکت مشکی بروید. یک کلاه یکدست مشکی و مربی های مشکی را در ترکیب قرار دهید تا ظاهر کاملا مشکی و ملایم خود را به پایان برسانید.

۳-پوشیدن هودی در تابستان:

با تصور این ترکیب لباس، ممکن است یک سوال در ذهن شما ایجاد شود. آیا پوشیدن شلوارک و هودی عجیب است؟

پاسخ این است: “مطمقاً خیر!”

در روزهای گرم تابستان، بهترین کاری است که می توانید انجام دهید، ترکیب یک سویشرت راحت کلاهدار در پارچه ای تنفس پذیر با شلوارک. به تصویر زیر مراجعه کنید. ست کردن این پیراهن سرپوش خاکستری با شورت جین بسیار جذاب و راحت به نظر می رسد.

هودی

هودی مناسب تمام فصول

۴-پوشیدن هودی به باشگاه:

یک هودی ساخته شدهبا پارچه ای خنک و جذب کننده عرق و مناسب ترین لباس بدنسازی است. شما می توانید با توجه به ترجیح خود یک هودی زیپ دار یا یک پیراهن کش دار انتخاب کنید. آن را با شلوار ترک یا یوگا ست کنید، مربی‌های خود را بپوشید، و می‌توانید شروع کنید.

اگر فعالیت‌های شما در باشگاه شامل ریزش زیاد عرق است، پیشنهاد لباس زیر برای شما انتخاب مناسبی است.

آره! پوشیدن هودی در حین کاردیو در صورتی امکان پذیر است که لباسی بدون آستین در پارچه ای که رطوبت را از بین می برد انتخاب کنید. لباس خود را با ست کردن هودی با شورت بدنسازی بسازید تا هیکل عضلانی خود را به بهترین شکل نشان دهید!

۵-ترند ترکیبی از هودی و ژاکت:

این جفت عجیب به نظر می رسد زیرا هم ژاکت بمب افکن و هم هودی شبح گشاد دارند. با این حال، زمانی که یک ژاکت چرمی شیک را روی یک سویشرت کلاهدار باریک بپوشید، ظاهری کاملا شهری به دست می‌آورید. نکته کلیدی در ایجاد این ظاهر این است که تناسب صحیح هر دو مورد ضروری را انتخاب کنید تا ظاهر کلی بیش از حد به نظر نرسد.

برای این لباس به سراغ یک جین آبی معمولی بروید و ظاهر پیچیده را با یک جفت سایه خلبانی کامل کنید.

۶-لباس به سبک لباس های خیابانی با هودی گشاد:

یک هودی بزرگ با یک فلانل چهارخانه قرمز عالی به نظر می رسد. ظاهر لباس های خیابانی بی دردسرترین راه برای اینکه شما را جذاب نشان دهد. برای شلوار، چینی سبز ترکیبی عالی است، و همینطور کفش‌های کتانی بژ که به ظاهر کاریزماتیک می‌افزایند.

یکی دیگر از استایل های خیابانی منحصربفرد که برای زمستان ها مناسب است، ست کردن یک هودی پشمی آبی سرمه ای با یک ژاکت قیچی دار است.

هودی

خرید هودی مناسب تمام افراد

 

۷-لباس با کت و شلوار و هودی:

اما فقط در صورتی که بدانید چه نوع لوازم ضروری را باید با کت کت ست کنید. این هودی نیلی با بند کشی کاملاً مناسب مردان است. به همین دلیل است که ست کردن آن با کت و شلوار جین سرمه ای در خاکستری راهی موفق برای ایجاد یک ظاهر غیررسمی هوشمند است. این لباس حتی با حداقل لوازم جانبی مانند چکمه های قهوه ای چوکا، سایه های راهنما و ساعت بند چرمی تیز به نظر می رسد.

لباس به سبک Preppy:

پوشیدن یک لباس ژاکت بر روی یک هودی:

آخرین پیشنهاد برای مردانی است که به دنبال یک ایده لباس راحت و در عین حال امروزی برای یک استایل آماده هستند.

برای ایجاد ظاهری تمیز، می‌توانید یک پیراهن با رنگ تیره روی یک هودی باریک بپوشید. یک جفت لوفر چرمی خاکی و مشکی را با این ظاهر انتخاب کنید.

این روزها چه نوع هودی هایی مد شده اند؟

علاوه بر هودی های زیپ دار و پیراهن کش دار، هودی های سبک هیبریدیبا نیم زیپ در حال حاضر مد هستند. هودهای با زیپ مورب نیز یکی از انتخاب‌های پرطرفدار مردان هستند. یکی دیگر از مدل‌های هودی‌هایی که این روزها مورد توجه قرار گرفته‌اند، مدل‌هایی هستند که بر روی آنها پرینت‌های انیمه نصب شده است.

چرا کسی همیشه باید کت یا هودی بپوشد؟

پنج هدف اصلی وجود دارد که هودی در خدمت آن است. راحتی، گرما، لایه بندی، پوشش سر و گردن و استایل. مردانی که تقریباً در تمام لباس‌های خود هودی را انتخاب می‌کنند، معمولاً این کار را به خاطر آرامش انجام می‌دهند.

پوشیدن هودی در تابستان برای بدن شما چه می کند؟

بر خلاف تصور رایج، هودی فقط برای زمستان نیست. سویشرت‌های کلاه‌دار سبک و هودی‌های نخی بدون آستین برای لباس‌های تابستانی و ورزشی مناسب هستند. بدن شما احساس خنکی می کند زیرا مواد این هودی ها رطوبت را از بین می برند.

هودی

خرید هودی در رنگ های  مختلف

 

چرا این روزها همه یک هودی صورتی می پوشند؟

اخیراً بسیاری از افراد مشهور مرد و اینفلوئنسرهای مد با پوشیدن هودی صورتی دیده شدند. نه تنها سایه های پاستلی صورتی، بلکه صورتی نئونی نیز مد روز است. ظاهر شدن مکرر چهره های محبوب با پوشیدن هودی صورتی، این روزها باعث شده است که این روزها در بین مردان باهوش مد بسیار خشمگین شود.

نتیجه

می‌توانید با هودی‌های کلاسیک خلاقیت به خرج دهید و انواع لباس‌های غیررسمی، خیابانی، لباس‌های غیررسمی و هوشمندانه بسازید. نه تنها این پایه برای گرم نگه داشتن شما کافی است، بلکه به استایل شما نیز می افزاید و به ظاهر شما ظرافت می بخشد. مراقب کیفیت پارچه و رنگ هودی خود باشید تا سال ها در کمد شما ماندگار شود و در هر فصل گزینه های فراوانی برای جفت شدن به شما ارائه دهد.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من