سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

خرید کفش پیاده روی

آماده هستید تا دویدن خود را تقویت کنید؟ بهترین انتخاب‌های ما را برای بهترین کفش‌های دویدن در سال ۱۴۰۱، از پیاده‌ روی تا مسیر، بررسی کنید.

با نزدیک شدن به فصل دویدن، وقت آن رسیده است که کفش‌های کتانی قدیمی را درآورید. یا اگر در حال خواندن این مطلب هستید، شاید وقت آن رسیده است که یک جفت کفش ورزشی جدید داشته باشید. خوشبختانه، سال ۱۴۰۱ شاهد برخی از کلاسیک های ارتقا یافته، فناوری بهبود یافته و طراحی های شیک تر بوده است. بنابراین، همانطور که ما از میان برگزیده‌های برتر خود می‌گذریم، کفش های خود را بندکشی کنید!

با این همه مدل برای انتخاب، چگونه فقط یکی را انتخاب می کنید؟

اول از همه، باید بدانید که از کفش های خود برای چه نوع دویدنی استفاده خواهید کرد: دویدن در جاده یا تریل؟ تفاوت کاملاً محسوس است و تأثیر زیادی بر تجربه شما خواهد گذاشت. کفش های دویدن جاده ای سبک وزن و قابل تنفس هستند. آنها اجازه می دهند یک گام سریع و صاف، مناسب برای زمین های صاف. کفش های دویدن تریل برای حمایت از مچ پا طراحی شده اند. مهمتر از همه، آنها کفی قوی تری دارند تا از پاهای شما در برابر موانعی که در زمین های ناهمواری که ممکن است با آنها برخورد می کنید، محافظت کند.

هنگامی که نوع دویدن خود را مشخص کردید، خرید را شروع کنید و برای کمک به محدود کردن جستجوی خود، بهترین انتخاب های ما را بررسی کنید. هنوز سوالی دارید؟ به نکات ما در مورد نحوه انتخاب کفش ورزشی یا بخش پرسش و پاسخ ما نگاهی بیندازید .

 کفش ورزشی

کفش مناسب پیاده روی

۱ به طور کلی بهترین

کفش دویدن گلیسیرین ۱۹ – مردانه

کوسن نرم، اما نه خیلی نرم. رویه مشبکی که نفس می کشد اما به تناسب آن کشیده می شود. جزئیاتی مانند یقه بالشتکی، پد تصادف و قطره ۱۲ میلی متری. همه اینها برای یکی از راحت ترین سواری هایی که تا به حال در جاده ها داشته اید ترکیب می شود. Glycerin GTS 19 توسط  Brooks تقریباً کفش مناسبی برای همه است – از مبتدیانی که این ورزش را امتحان می کنند تا دامپزشکان با تجربه .

۲ بهترین مقرون به صرفه

اگر برای ضربه زدن به پیاده‌رو هیجان‌زده هستید اما نمی‌خواهید شکست بخورید، کفش دویدن Clarion 2 را پیشنهاد می‌کنیم. حتی در قیمت نسبتاً پایین، هم عملکرد و هم ویژگی های راحتی دارد که ارزشی جدی به آنها می دهد. سیستم بالشتک PWRGRID+ پاسخگو ضربه را کاهش می دهد، در حالی که رویه سبک، اما ساختار یافته، تناسب ایمن میان پا را ارائه می دهد .

برای خانم ها، ما Adidas Speed Motion را پیشنهاد می کنیم . این کفش‌ها دارای زیره میانی سبک وزن LIGHT MOTION و یقه Geofit هستند که در پاهای شما قفل می‌شوند، بنابراین چه در حال دویدن برای رسیدن به اتوبوس باشید و چه بعد از کار در پیست، قدم‌هایتان در راحتی کامل خواهد بود. همچنین یک سیستم پشتیبانی در قسمت جلویی پا و یک ساختار منحصر به فرد پاشنه برای کمک به شما در این فشار اضافی ارائه می دهد.

۳ بهترین کفش دویدن دنباله دار

کفش دویدن Sense Ride 4 Trail – زنانه

کفش های تریلرانینگ Salomon Sense Ride 4 نیز از محصولات باکیفیت طراحی شده توسط Salomon مستثنی نیستند. آنها همه کاره، بادوام و ماهرانه برای دویدن طراحی شده اند. چه قصد دویدن در مسیری گل آلود داشته باشید یا در جاده های شیک قدم بزنید، این کفش ها انتخاب بسیار خوبی هستند. این کفش‌های تریل دویدن به دلیل کشش بالا، ضد آب بودن و راحتی، بهترین انتخاب ما هستند.

کفش ورزشی

کفش ورزشی مردانه و زنانه

۴ بهترین برای دویدن در مسافت های طولانی

کفش دویدن Gel-Nimbus 24 – مردانه

برای نزدیک به سه دهه، ژل نیمبوس یک کفش اصلی در جامعه دویدن از راه دور بوده است. اکنون با کفش‌های دویدن Gel-Nimbus 24 ، ASICS توانسته است این کفش دویدن تقریباً عالی را اصلاح کند.

در تکرار امسال، ما قابلیت تنفس بهتری از توری بالایی داریم، در حالی که فناوری اختصاصی Space Truss Tic پایداری بهتری را تضمین می‌کند. لوگوهای انعکاسی نیز اضافه شده اند تا در شرایط کم نور قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، Gel-Nimbus دارای مواد Flyte Foam Propel و فناوری بالشتک GEL برای بهبود برگشت و کاهش ضربه است.

اگرچه آنها به عنوان یک کفش ورزشی روزمره عالی هستند، اما به عنوان یک کفش دویدن در مسافت های طولانی عالی هستند.

 

۵ بهترین برای دویدن در باران

کفش دویدن Lone Peak All-Wthr Low Trail – زنانه

آلترا که مورد علاقه جامعه پیاده‌روی فوق‌سبک است، اکنون کفش‌های دویدن مسیر کم‌پایین All-Wthr را برای ما آورده است. این کفش‌ها مخصوصاً برای دونده‌های تریل طراحی شده‌اند که برای فشار آوردن از طریق باران مشکلی ندارند.

All-Wthr Laws دارای ساختار بوتی eVent مقاوم در برابر آب و هوا ، زیره میانی Alterego پاسخگو و زیره MaxTrac چسبنده است. این اصطلاحات بسیار فانتزی است، اما فقط باید بگوییم که کفش آب می ریزد، گرما را تهویه می کند، و لغزش را مانند یک چمپیون کاهش می دهد. طبق معمول، جعبه پنجه پهن به هر مرحله حس طبیعی تری می بخشد و ایده آل برای دویدن در روز بارانی است.

 

۶ بهترین برای ثبات

راهنمای ۱۵ کفش دویدن – مردانه

اگر به دنبال چیزی با ثبات زیاد هستید، کفش دویدن Saucony Guide 15 عالی است. فناوری FORMFIT پای شما را ایمن و راحت نگه می دارد، در حالی که فوم PWRRUN هم پاسخگو و هم نرم است و حال و هوای دهه ۸۰ هم به شما میدهد.

 

۷ بهترین برای کوسن

کفش دویدن Clifton 8 – زنانه

شما باید با پادشاه کوسن HOKA  در هنگام صحبت کردن در فرودهای مخملی و نرم با آن احساس مارشمالو همراه شوید. Clifton 8  با ارائه بالشتک فراوان و وزن بسیار سبک، انتظارات را زیر پا می گذارد . و علاوه بر این، بازگرداندن فناوری متا راکر به گام و بلند شدن طبیعی شما کمک می کند.

۸ بهترین برای روز مسابقه

کفش دویدن اندورفین پرو ۲ – مردانه

کفش های دویدن اندورفین پرو ۲ از Saucony چیزی کم از چشمگیر بودن دارند. بهبود یافته در مدل سال گذشته، ترکیب برنده Pro 2 از PWRRUN PB فوق سبک و صفحه فیبر کربنی، شما را با احساس حرکت مداوم به جلو سوق می دهد. بالشتک بالا و جلوی سفت ترکیب می‌شوند تا یک سواری سریع‌تر پاسخگو باشید تا بتوانید سریع‌تر بدوید، نه سخت‌تر. در نهایت، یک ساپورت پاشنه بهبود یافته و یک سیستم بند به‌روز شده، تناسب بهتری نسبت به قبل فراهم می‌کند و از شروع تا پایان سواری بدون حواس‌پرتی به شما می‌دهد.

۹ بهترین کفش مسابقه دویدن در مسیر

کفش دویدن Speedgoat 5 – زنانه

در نظر گرفتن یک مسابقه تریل جدی؟ یا در مورد یک اولترا ماراتن در میان کوه ها چطور؟ شما باید آماده باشید کفش دویدن HOKA Speedgoat 5 ممکن است این کار را انجام دهد.

Speedgoat 4s به لطف روکش های چاپ شده سه بعدی ، سطح قابل توجهی از ثبات را به کاربران ارائه می دهد . در همین حال، زیره Vibram Mega Grip  دارای تیغه های تهاجمی ۵ میلی متری “پله ای” برای افزایش کشش در هر نوع زمین است. بهتر از همه، آنها به دلیل استحکام خود به طور شگفت انگیزی سبک و براق هستند.

کفش ورزشی

 رنگبندی کفش های پیاده روی

۱۰ سایر موارد دلخواه

کفش دویدن Cloud X – زنانه

اگر از پرون شدن بیش از حد رنج می برید، کفش های دویدن On Cloud X  یک انتخاب عالی هستند. زیره از فوم Zero-Gravity ساخته شده است و از فناوری CloudTec برای محافظت عالی استفاده می کند. به لطف پاشنه قالبی، تناسب دقیق و پایداری استثنایی است. ما همچنین عاشق سیستم بندکشی و کارآمد آن هستیم که باعث راحتی بیشتر می شود.

کفش دویدن Kinvara 13 – زنانه

با آخرین ورود به پانتئون Saucony Kinvara آشنا شوید – کفش های دویدن Kinvara ۱۳ . زیبایی شناسی نازک ۱۲ را به ریشه های خود باز می گرداند و به کاربران احساس مسابقه واقعی را برخلاف یک مربی استاندارد روزانه ارائه می دهد.

بالشتک PERRONI یک گام کم ضربه و نرم را در هر بار تضمین می کند، در حالی که ساختار سبک وزن و هندلینگ تهاجمی تر اجازه می دهد تا انگشتان پا و دقت باورنکردنی داشته باشند. یک انتخاب خوب برای دوندگان باتجربه که چشم به خط پایان دارند.

 

کفش KSO EVO – زنانه

مشتریان از کفش‌های کاملا گیاهی Vibram FiveFingers KSO EVO با طراحی «پابرهنه» خوشحال می‌شوند. آنها مانند یک دستکش دور پای شما می پیچند و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند که بسیار کاربردی است!

کفش ورزشی

کفش مناسب کوهنوردی

مشخصات کفش مناسب پیاده روی

انتخاب یک کفش مخصوص دویدن به این معنی است که عوامل بی‌شماری مانند راه رفتن، نوع کفش مورد نیاز و ویژگی‌های ضروری آن را در نظر بگیرید.

۱ اندازه و تناسب

وقتی صحبت از اندازه و تناسب به میان می‌آید، بهتر است نظرات را بخوانید و از دوستان در مورد نحوه مناسب بودن کفش‌ها بپرسید. به عنوان مثال، برخی از کفش های دویدن از نظر اندازه درست هستند، در حالی که برخی دیگر کمی بزرگتر از حد متوسط ​​هستند.

وقتی کفش را امتحان می کنید، از خود بپرسید آیا روی پوست مالیده می شود؟ آیا احساس ناراحتی می کند؟ اگر به این سوالات پاسخ مثبت دهد، کفش‌های شما به احتمال زیاد خیلی کوچک هستند و باعث ایجاد تاول و درد می‌شوند.

۲ وزن

به خاطر داشته باشید که کفش های سبک تر به شما کمک می کنند تا سریعتر بدوید. وزن متوسط ​​کفش‌های دویدن مردانه حدود ۹٫۵ اونس است، در حالی که کفش‌های زنانه کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. برعکس، کفش‌های سنگین‌تر می‌توانند حمایت و پیشگیری بیشتری از آسیب را فراهم کنند. انتخاب در نهایت به شما بستگی دارد.

۳ مواد

برای انتخابکفش دویدن مناسب، باید آناتومی اولیه هر کفشی را بدانید. در اینجا یک تفکیک وجود دارد:

 رویه ها

رویه، قسمت بالایی کفش است که پا را محکم نگه می دارد. از مواد مختلفی برای تنفس، محافظت و پایداری ساخته شده است. جعبه پنجه، بند و زبانه همگی بخشی از رویه کفش دویدن هستند.

 تنها

زیره میانی بین رویه و زیره قرار دارد. از مواد اسفنجی یا ژل برای محافظت از پای شما ساخته شده است. زیره پایه کفش است و از لاستیک کربن و لاستیک قهوه ای ساخته شده است. همچنین برای محافظت در برابر زمین و دارای شیارهایی برای کشش است.

 بالشتک

در کفش های دویدن سیستم های مختلف بالشتک با تکنولوژی های مختلف وجود دارد. میزان بالشتک تا حد زیادی به حسی که می خواهید کفش هنگام برخورد با زمین داشته باشد بستگی دارد.

۴ سبک

مدل کفش تا حد زیادی به این بستگی دارد که قصد دارید کجا بدوید و چه فعالیت هایی را می خواهید انجام دهید. اگر بیشتر در پیاده رو هستید، به دنبال کفش جاده بروید. اگر بیشتر در خارج از جاده هستید، برای حداکثر ایمنی و کشش به سراغ کفش های تریل بروید.

۵ بودجه

خوشبختانه، مجموعه گسترده ای از کفش های دویدن در Altitude Sports وجود دارد که متناسب با هر بودجه ای باشد. به خاطر داشته باشید که کفش‌های گران‌تر معمولاً دارای «زنگ و سوت» یا فناوری پیشرفته‌تر هستند. از سوی دیگر، کفش های ساده تر می توانند مقرون به صرفه تر باشند و در عین حال کیفیت بالای خود را حفظ کنند.

کفش ورزشی

کفش پیاده روی زنانه

سوالات متداول کفش های دویدن

س: کفش های دویدن چقدر دوام می آورند؟

ج: عوامل مختلفی بر طول عمر کفش دویدن تأثیر می گذارد، اما وزن دونده و سبک دویدن دو متغیر اصلی هستند. به عنوان یک قاعده کلی، کفش های دویدن را باید بعد از ۴۰۰ تا ۵۰۰ مایل تعویض کرد. برای کفش های مینیمالیستی یا بسیار سبک وزن، این متریک به ۳۰۰ مایل تغییر می کند.

س: برخی از بهترین مارک های کفش دویدن کدامند؟

پاسخ: بروکس یک نام تجاری معتبر است که برای قرن ها وجود داشته است. آنها برای مبتدیان عالی هستند زیرا بالشتک و پشتیبانی مداوم را ارائه می دهند. ASICS نام تجاری قابل اعتماد دیگری است که بسیاری از دوندگان آن را می شناسند و دوست دارند. کفش‌های آن‌ها نیز به گونه‌ای ساخته شده‌اند که دوام داشته باشند و از فناوری نوآورانه برخوردار باشند.

س: آیا زن می تواند کفش دویدن مردانه بپوشد؟

پاسخ: برخی از زنان ممکن است کفش های مردانه را از نظر زیبایی شناسی زیباتر از کفش های زنانه بدانند. پوشیدن کفش‌های مردانه خوب است، اما به خاطر داشته باشید که کفش‌های مردانه کمی پهن‌تر هستند، بنابراین ممکن است بخواهید سایز کوچک‌تر از آنچه که معمولا می‌پوشید امتحان کنید.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من