سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

به چه صورت استایل های خیابانی مردانه را دنبال کنیم

باند فرودگاه ها یا نمایشگرهای شیک پنجره را فراموش کنید – خود خیابان جایی است که سبک متولد شده و در آن شکوفا می شود. اما خیابان چیزی فراتر از این است. اینجا جایی است که یک شهر روح، نبض و هدف خود را پیدا می کند. اگر می‌خواهید بدانید در پاریس یا نیویورک چه می‌گذرد، به ساختمان‌های شهرداری یا موزه‌ها یا حتی رستوران‌ها نگاه نمی‌کنید، به مردم، خیابان‌ها نگاه می‌کنیدو همه چیزهایی را که نیاز دارید به شما می‌گوید. در مورد خود شهر بدانید

 

ما در اینجا در Man of Many با استایل خیابانی غریبه نیستیم، اما اخیراً کمی وقت گذاشته‌ایم تا از شگفت‌انگیز بودن خود دور شویم و ببینیم سایر وبلاگ‌های استایل خیابانی در حال انجام چه کاری هستند. به عنوان یک لطف به شما، خوانندگان عزیز، ما حتی لیستی از ۲۰ تا بهترین سبک خیابانی مردانه را که Man of Many نامیده نمی شوند، تهیه کرده ایم. با خیال راحت آنها را در اوقات فراغت خود بررسی کنید. فقط فراموش نکنید که چه کسی شما را فرستاده است.

  1. گورئیسم ها

وبلاگی را تصور کنید که آنقدر متعهد به سبک خیابانی مردانه است که خالق آن اساساً فلسفه خود را توسعه داده است. این، به طور خلاصه، گرائیسم است. گرائیسم با این اصل که “سبک فراتر از مد است”، روندهای نوظهور را به عنوان نتیجه تکاملی نیروهای خلاق بعید بررسی می کند. این سایت از فیلم‌ها و عکس‌های سرتاسر جهان برای برجسته‌کردن و بررسی جدیدترین تجهیزات پیشرو و لباس‌های مردانه پیچیده استفاده می‌کند.

  1. پیشاهنگ شانزده

این وبلاگ به سبک خیابانی توسط جاستین لیوینگستون از شهر نیویورک اداره می شود، و زمانی که سه عشق خود را در زندگی به اوقات خوش و بولداگ فرانسوی” فهرست کرد، ما را در اختیار داشت. خوب، او ما را در « اوقات خوش» داشت، اگرچه پرتاب کردن یک بولداگ فرانسوی در ترکیب مطمئناً ضرری ندارد. جاستین اغلب وبلاگ‌های سبک خیابانی را شرمنده می‌کند و آخرین مطالب را از موسیقی گرفته تا غذا و مد و سفر به خوانندگان ارائه می‌دهد. این سایت شامل لیست های پخش موسیقی هفتگی، مقالاتی در مورد وسایل جدید و طرح های داغ و روحیه نفرت انگیزی است که ساحل جاستین را در جستجوی ماجراجویی بعدی به ساحل می برد.

  1. The Trend Spotter

The Trend Spotter به لطف همکاری ها و کمپین هایی که با برندهای بزرگ مد انجام می دهد، روندها را علاوه بر شناسایی آنها تنظیم می کند. این باعث می‌شود تا سایت بسیار محبوب استرالیایی در مورد استایل خیابانی از هر گوشه جهان کاملاً آگاه باشد. اگر این اتفاق بیفتد، آن‌ها همه چیز را به پایان می‌رسانند، و سپس آن را هر بار یک عکس یا مقاله خیره‌کننده برای مخاطبانشان می‌آورند. این یکی از بهترین منابع برای پوشش سبک خیابانی مردانه و زنانه است.

  1. گارکون جون

گارکون جان شخصیت آنلاین جاناتان دانیل پرایس، عکاس مشهور بریتانیایی و نویسنده کتاب “۱۰۰ ریش” است. وبلاگ او اشتیاق به عکاسی را با قدردانی از استایل خیابانی مردانه از سراسر جهان ترکیب می کند (اگرچه جان خود جزئی از وسایل ساخت بریتانیا است). علاوه بر مقاله‌ها و مصاحبه‌های عالی با چهره‌های ترند استایل مردانه، این سایت از تصاویر بسیار خیره‌کننده‌ای استفاده می‌کند که می‌توانند به خوبی خوانندگان را وادار کنند تا برای همراهی جان در آخرین تلاش‌اش، سوار هواپیما شوند.

سبک

سبک خیابانی مردانه

  1. Le 21eme

این سایت عکس-ژورنالیستی تأکید می کند که «وبلاگ استایل خیابانی نیست»، اما می دانید چیست؟ به هر حال آن را در لیست بهترین وبلاگ های سبک خیابانی قرار دادیم. قالب در اینجا بسیار ساده و کاملاً اعتیاد آور است: عکس‌های زنده از روندهای نوظهور از سراسر جهان که به سبک اینستاگرام طراحی شده‌اند. اگر روی یک عکس کلیک کنید، به صفحه جداگانه‌ای هدایت می‌شوید که جزئیاتی مانند «چه کسی، چه چیزی، کجا و چه زمانی» را ارائه می‌کند، که واقعاً تمام آن چیزی است که هنگام فکر کردن به آن باید بدانید.

  1. داپر لو

احتمالاً با آثار Louge Delcy (معروف به Dapper Lou) آشنا هستید، حتی اگر آن را نمی دانید. این عکاس اهل بروکلین به سبک خیابانی مردانه توجه خاصی دارد و عکس‌های بی‌گمان او بخشی از هر جستجوی اینترنتی برای جدیدترین مد مردانه است. او در وبلاگ خود همه چیز را از “لحظه ها” گرفته تا “الهامات” تا “داستان ها”، عمدتاً از طریق استفاده از عکاسی خیره کننده و مبتکرانه، مستند می کند. این قطعاً مردی است که در هر شهر بزرگی انگشتش را روی نبض خیابان می‌زند و بهترین وبلاگ‌های سبک خیابانی را که احتمالاً پیدا می‌کنید اجرا می‌کند.

  1. مردان در این شهر

مردان در این شهر یکی از آن وبلاگ های سبک خیابانی است که اجازه می دهد یک تصویر هزاران کلمه را بیان کند. این وبلاگ که پروژه ای پرشور برای عکاس ساکن تورنتو، جوزپه سانتاماریا است، با ارسال تصاویری از مردانی با لباس مشخص که حس مد را در زیستگاه بومی خود به نمایش می گذارند، به تصویر کشیدن سبک خیابانی می پردازد. لباس‌ها و وسایل کار همه چیز را نشان می‌دهند، زیرا وقتی یک نگاه به اندازه کافی منحصربه‌فرد است، نیازی به گفتن (یا نوشتن) نیست. با گسترش، این سایت هم روح موضوع و هم روندهای فرهنگی گسترده‌تر شهری را که موضوع در آن زندگی می‌کند به تصویر می‌کشد.

  1. سبک خیابان سینگ

این وبلاگ سبک خیابانی مردانه  فکر مدل/نویسنده لندنی پرادیپ سینگ بهرا، با نام مستعار The Turbaned Fashion Blogger است که نامش مترادف با مد سیک در سراسر جهان شده است. در اینجا تاکید بر جدیدترین استایل خیابانی است که فقط مردان  را نشان می‌دهد، ترکیبی عالی از سنت قرن‌ها قدیمی و روند به‌روز. سبک خیابان سینگ نیز در طنز کوتاهی ندارد. همه چیز، از خودپسندی های موضوعی گرفته تا حالت های صورت مدل، نشان دهنده یک چشمک گستاخانه به دنیای مد و مد است.

  1. مردم محلی

خالق The Locals، سورن جپسن، با مد غریبه نیست. جپسن به‌عنوان عکاس مجلاتی مانند Vogue، Elle و GQ، هر افراطی از دنیای مد را مشاهده کرده و مستند کرده است و The Locals از جمله پلی بین خیابان‌ها و باند فرودگاه است. The Locals همچنین دارای راهنمای سفر ۱۲ ساعته فوق العاده جذابی است که همه چیز را از بهترین غذاها گرفته تا مد روزترین طرح های محلی در شهرهای سراسر جهان را مورد بررسی قرار می دهد.

  1. سبک هزار حیاط

اگر این نام برای جدیدترین استایل خیابانی مانند یک خط تیره دیوانه کننده به نظر می رسد … خوب، به این دلیل است که اینطور است. فلسفه اصلی وبلاگ رابرت اسپنگل، پیگیری بی وقفه تغییر بیانیه های مد از خیابان های سراسر جهان است، همانطور که از طریق عکاسی عالی و سرمقاله های مختصر گفته شده است. اگر هیچ چیز دیگری، هزار یار استایل تاکید می کند که چرا وبلاگ نویسان استایل خیابانی عاشق کاری هستند که انجام می دهند – همه چیز در مورد تعقیب و شکار چیزهای بزرگ بعدی و دریافت دوز عظیمی از فرهنگ در این فرآیند است.

سبک

انواع سبک خیابانی مردانه

  1. One Dapper Street

این سایت توسط مارسل اداره می شود که از آلمان به نیویورک سفر کرد تا اشتیاق خود را برای لباس های خیابانی سطح بالا و بهترین لباس های جدید دنبال کند. سایت مارسل واضح، تمیز، فوق العاده کاربرپسند و مملو از اطلاعات عالی است. بعلاوه، اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، به لطف گزینه خرید داخلی، فقط چند کلیک با امکان سفارش آنلاین آن فاصله دارید. یک منبع واقعی برای علاقه مندان به سبک مدرن.

  1. کیک بوی مگ

کیک‌بوی مگ خوانندگان را به خط مقدم مد دگرباشان تبدیل می‌کند و جدیدترین استایل و هنر خیابانی مردانه را برای دنیایی که دیگر محدود به مرزهای جنسیتی و ذهن‌های تنگ‌نظر نیست، پوشش می‌دهد. امکانات مد در این دنیای مدرن بی پایان است و Cakeboy متعهد است که هیجان انگیزترین روندهای جدید را به محض ظهور مستند کند.

  1. پسر اهل داگبون

پسر اهل دگبون عبدالعبدالعی است و او از چشم تیزبین خود برای عکاسی و دانش خود در مورد مد خیابانی استفاده می کند تا “دایره المعارفی از سبک” را با فهرست مطالب به خوانندگان ارائه دهد. می‌توان وقت خود را صرف پیمایش عکس‌های شگفت‌انگیز وبلاگ یا خواندن نوشته‌های عبدالایی در مورد جدیدترین و بهترین‌ها در لباس و مد مردانه کرد.

  1. او به سبک صحبت کرد

این قهرمان در میان وبلاگ‌های سبک خیابانی توسط برایان ساکاوا برای ما آورده شده است، مردی که می‌توانیم بگوییم که او علایق و حرفه‌های زیادی دارد. چند سال پیش، ساکاوا به این نتیجه رسید که اکثر وبلاگ‌های سبک خیابانی که به صورت آنلاین با آنها مواجه می‌شود، به اندازه کافی جامع نیستند، بنابراین تصمیم گرفت وبلاگ خود را ایجاد کند. و در حالی که می‌توانیم حداقل یک سایت را در نظر بگیریم که همه نیازهای او را برآورده کند، شاید بهترین کار این باشد که او هرگز به دامنه ما نرسید. به هر حال، او وبلاگی ایجاد کرده است که جامع، بدیع و قابل دسترس است و حاوی مقالاتی در مورد جدیدترین استایل مردانه از نیویورک تا میلان است. کلاه بر تو، برایان!

  1. آنچه علی پوشید

این وبلاگ لباس مردانه برای اصالت و طنز(شاید ناخواسته) امتیاز بالایی دریافت می کند، در حالی که هر عکس تصویری از یک آقای بزرگتر به نام علی است که هر روز از کنار دفتر وبلاگ نویس عبور می کرد و لباس جدیدی تزئین می کرد. علی علاوه بر اینکه کاملاً فتوژنیک است، در واقع مردی خوش پوش است که مشکلی برای ژست گرفتن جلوی دوربین ندارد. کمک به هر عکس، شرحی از لباس‌های علی و همچنین به‌روزرسانی‌های جذاب در مورد رابطه مداوم بین وبلاگ‌نویس و سوژه‌اش است.

سبک

خرید لباس های سبک خیابانی

  1. کیت من را دوست دارد

کیت من را دوست دارد مجله مداوم عکاس جهانگرد Pelayo Diaz است. دیاز سال ها تجربه در دنیای مد و اکسسوری دارد و همه چیز را از الهامات خود گرفته تا تخصص خود را با همه کسانی که مایل به مشارکت هستند به اشتراک می گذارد. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، سایت دیاز نگاهی اجمالی به روح یک سلیقه‌ساز واقعی است، یک معیار آسان برای هر فهرستی از بهترین وبلاگ‌های سبک خیابانی.

  1. Houndstooth

در حالی که هدف برخی از وبلاگ‌های سبک خیابانی بررسی کل سیاره است، برخی دیگر بر روی یک شهر و روندهای نوظهور آن تمرکز دارند. در مورد The Houndstooth، آن شهر واشنگتن دی سی است. ماموریت این وبلاگ تضعیف تصورات قبلی است که DC چیزی نیست جز کیف های دستی تک رنگ و کت و شلوارهای طراحی شده بدون جایی برای بیان شخصی. شکستن قالب تظاهر، مجموعه‌ای از سبک‌های خیابانی هیجان‌انگیز مردانه است که نشان می‌دهد حتی خفه‌ترین شهرها هم جایی برای فردیت دارند. Houndstooth وجود دارد تا هر عبارت جدید را هنگام ظاهر شدن، چه خوب و چه بد، پوشش دهد.

  1. لبه آقایان

Gentlemen’s Brim یک مجله آنلاین است که پوشاک مردانه، هنر و تجهیزات را با برندی متمایز از شخصیت و آشنایی پوشش می دهد. مشارکت کنندگان این وبلاگ اغلب به رویدادهای سراسر آمریکا می روند و با مقالات و عکس های آموزنده گزارش می دهند. Gentlemen’s Brim وبلاگی عالی برای جک مدرن همه حرفه‌ها است – مردی که با جدیت با آخرین روندها در همه چیز از مد گرفته تا موتور سیکلت همراه است.

  1. جام زوج

«زوج» در Cup of Couple، مایک مادرید و گابریل گارسیا هستند، دو خبره سبک خیابانی مردانه که هر بار یک بار در وبلاگ‌های بین‌المللی نفوذ می‌کنند. سایت آنها دارای عکاسی آماده برای مجله از مناطق عجیب و غریبو همچنین مطالبی در مورد همه چیز از غذا گرفته تا مد است. زیربنای هر مقاله یک پایه قوی از موضوع و مقدار زیادی از شخصیت های ماجراجویانه مایک و گابریل است.

ست

خرید ست خیابانی از فروشگاه ریسک

  1. اوه آنتونیو

اوه آنتونیو همه چیز درباره آنتونی اوربانو است، یک آدم ریاضی خلاق نیویورکی که می خواست سفر خود را در زندگی با دیگران به اشتراک بگذارد. آنتونی به عنوان سوژه خودش، حسی از مد و سلیقه شخصی دارد که به طور کلی به فرهنگ سبک خیابانی گسترش می‌یابد. این وبلاگ گنجینه ای از تجربیات است که همه آنها از دریچه سازنده آن و رقیب آسان در هر لیستی از بهترین وبلاگ های سبک خیابانی فیلتر شده اند.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من