سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

انتخاب لباس مناسب افراد لاغر

در دنیای امروز، بسیاری از مردم در تلاش برای کاهش وزن یا به خاطر سلامتی خود یا صرفاً به خاطر تصویر خود هستند. در اینجا در ریسک، ما معتقدیم که تا زمانی که یک مرد از اصول کلی استایل پیروی می کند، علاوه بر احساس سلامتی و پیروی از توصیه های پزشکش، حمل چند پوند اضافی جای خجالت ندارد.

با این اوصاف، گروهی از مردان نیز در نقطه مقابل این طیف قرار دارند. مردان لاغری که ممکن است به دنبال یافتن راه هایی برای افزایش حضور فیزیکی خود باشند. صرف نظر از اینکه واقعاً به دنبال افزایش حجم هستید یا نه، برش دادن اندام مردانه مزایایی دارد.

ناخودآگاه ما تناسب اندام را به عنوان شاخصی از سلامتی می بیند و ما همیشه به دنبال نشانه هایی از قدرت در شرکای بالقوه عاشقانه، همکاران یا حتی دوستان هستیم. با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا چند نکته از یک مرد لاغر به مرد دیگر در مورد نحوه لباس پوشیدن خوب به منظور سالم و مردانه به نظر می رسد.

دستورالعمل لباس پوشیدن برای مرد لاغر

۱٫ از پوشیدن لباس هایی که شما را ضعیف نشان می دهد خودداری کنید

بسیاری از مردان لاغر اغلب سعی می‌کنند با پوشیدن لباس‌هایی که برایشان بزرگ‌تر است، قاب‌های بدن خود را پنهان کنند و فکر می‌کنند که پارچه اضافی آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، اما در واقعیت، برعکس این موضوع صادق است. با این حال، در عین حال، مردان لاغر نیز باید از استایل های فوق العاده لاغر یا تنگ دوری کنند، زیرا این دو فقط توجه را به قاب نازک شما جلب می کنند.

پس راه حل چیست؟ به عبارت ساده، شما فقط باید لباسی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. اگر لباس‌هایتان به درستی جا بیفتند، لباس‌هایتان باید به‌طور طبیعی روی بدنتان بیفتند، نزدیک به هم بچسبند، اما در عین حال در جایی احساس سفت شدن یا کشیده شدن نداشته باشند و همچنین آنقدر گشاد نباشند که گشاد یا پف کنند. به این ترتیب، شما قطعا در دراز مدت از ایجاد یک رابطه خوب با یک خیاط سود خواهید برد، زیرا احتمالاً برای دستیابی به آن تناسب ایده‌آل، نیاز به پوشیدن انواع لباس‌های مختلف برای یک نوع تغییر دارید. .

به ویژه به شانه ها و آستین های خود توجه کنید. درز شانه پیراهن شما باید درست در لبه شانه شما قرار گیرد. اگر خیلی بالا باشد، پیراهن برای شما خیلی کوچک به نظر می‌رسد و اگر پایین باشد، شانه‌هایتان به نظر می‌آیند که افتاده‌اند. اگر درز درست در لبه شانه قرار گیرد، شانه ها و سینه شما را به درستی قاب می کند. به طور مشابه، آستین های شما باید به اندازه کافی گشاد باشند تا بازوهای شما به راحتی در داخل آنها قرار گیرند. اگر خیلی تنگ باشند، دور بازوهایتان چروک‌های ناخوشایندی خواهید داشت و اگر خیلی گشاد باشند، به نظر می‌رسند که پیراهن دزدان دریایی پوشیده‌اید.

همین اصل کلی برای پاهای شما نیز صادق است. پوشیدن شلوار جین یا شلوار تنگ با لباس‌هایی مانند رنگ‌های خاکی، چینی و غیره فقط باعث می‌شود که پاهای شما مانند چوب‌های دوکی به نظر برسند و اصلاً شما را متملق نمی‌کند.

کاپشن

ست تیشرت و کاپشن

 

۲٫ رنگ‌ها و الگوهایی بپوشید که بصری شما را تقویت می‌کنند

به عنوان یک قاعده کلی، رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید، بژ یا پاستلی باعث می‌شوند که شما در کل کمی بزرگ‌تر به نظر برسید. همانطور که گفته می‌شود رنگ‌های تیره‌تر و مشکی اصلی لاغرکننده هستند، اثر معکوس برای لباس‌های روشن‌تر صادق است. در همین حال، پوشیدن الگوها باعث ایجاد حس حرکت در لباس شما می شود و همچنین شما را بزرگتر نشان می دهد. وقتی یک الگوی شلوغ را مشاهده می کنیم، لحظه ای طول می کشد تا مغز ما بتواند آنچه را که می بینیم به چشمانمان توضیح دهد. این تقسیم ثانیه ارتباط به این معنی است که اگر شما یک الگوی شلوغ به تن دارید، مردم باید یک ثانیه وقت بگذارند و این باعث می شود بزرگتر به نظر برسید.

با توجه به الگوهای خاص، البته راه راه های افقی، انتخاب کلاسیک برای پهن کردن قاب هستند، در حالی که راه راه های عمودی در کل شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. اما این بدان معنا نیست که راه راه های عمودی باید به طور کامل از کمد لباس یک مرد لاغر منع شود. شما فقط باید به تأثیر کلی که می خواهید به آن برسید توجه داشته باشید. همچنین، چک ها و دیگر الگوهای توری گزینه های خوب دیگری برای پهن کردن قاب شما هستند.

با این حال، به طور کلی، هرچه مقیاس الگوی کوچکتر باشد، وزن درک شده شما را بیشتر می کند. برای مثال، پوشیدن یک پیراهن چک گراف خوب انتخاب خوبی خواهد بود اگر به دنبال آن هستید.

۳٫ لایه بندی کلید است

با هر لایه اضافی که قرار می دهید، مقداری حجم بیشتری خواهید داشت. یک لایه به تنهایی ممکن است لزوماً تفاوتی ایجاد نکند، اما اگر چندین لایه را در کنار هم بپوشید، می‌توانید قاب خود را کمی بیشتر بسازید. با این حال، به جای اینکه به سادگی روی یک دسته ژاکت بچینید، بهتر است کمی استراتژیک تر به لایه بندی خود نزدیک شوید.

با سبک‌ترین پارچه‌هایی که به بدنتان نزدیک‌تر هستند شروع کنید و با حرکت به سمت بیرون، هر لایه بعدی می‌تواند محکم‌تر شود. همچنین، بافت‌های بافت‌دار مانند توید، فلانل، جین، یا پارچه‌های مخملی در مقایسه با پارچه‌های صاف‌تر، وزن بیشتری می‌دهند.

برای لحظه‌ای به مفهوم الگوها برگردیم، همین مفهوم کار کردن از درون به بیرون باید در مورد الگوها نیز صدق کند. به عنوان مثال، الگوی روی پیراهن شما، اگر دارای پیراهن باشد، باید کمتر از الگوی که روی کت یا کراوات شما نقش بسته است، ساینده باشد.

۴٫ راه هایی بیابید که گردن خود را بزرگتر نشان دهید

ژاکت های یقه اسکی انتخاب کلاسیک برای ایجاد این جلوه هستند، اما شما گزینه های دیگری نیز دارید. به عنوان مثال، شما می توانید یک یقه زیپ دار، یک یقه ایستاده، یا یک یقه شال به خصوص روی پلیور داشته باشید. همچنین، پوشیدن یک پیراهن لباس با یقه محکم که بیشتر به کمک یقه‌ها کمک می‌کند، راه خوبی برای به حداقل رساندن ظاهر یقه‌تان است، زیرا الگوی پیراهن با عمودی بودن یقه کمی به سمت بالا کشیده می‌شود.

یقه اسکی

تیشرت یقه اسکی مناسب زمستان

ملاحظات برای پوشاک خاص

۱٫ پیراهن

تی شرت، یقه دار، پیراهن مجلسی یا هر نوع پیراهن دیگری، دقیقاً مانند هر لباسی برای مردان لاغر، باید به تناسب اندام نزدیک شود، بدون اینکه خیلی تنگ باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تناسب در شانه ها و آستین ها کلیدی هستند. به ویژه پیراهن‌های لباس باید به اندازه‌ای بلند باشند که در طول روز به راحتی در آن‌ها قرار بگیرند. اگر پیراهن شما در طول روز از روی کمرتان بیرون می‌آید، این نشانه کوتاهی بیش از حد آن است.

۲٫ کاپشن

کت‌های کت و شلوار، کت‌های اسپرت و کت و شلوار همگی با هدف برجسته‌کردن ویژگی‌های فرم مردانه و عضلانی‌تر به نظر رسیدن مرد طراحی شده‌اند. وقتی صحبت از جزئیات استایلشان به میان می‌آید، آنها به روش‌های مختلفی به این امر دست می‌یابند. یکی از راه هایی که ژاکت این کار را انجام می دهد این است که شانه های شما را پهن کنید.

بسیاری از ژاکت‌ها، اگرچه نه همه، بسته به استایل، کمی بالش در شانه دارند که باعث می‌شود پرتر و همچنین زاویه‌دارتر به نظر برسد. بالش شانه بهینه برای یک ژاکت ظریف است، با این حال، تنها حدود نیم اینچ قد اضافه می کند. هر چیزی بیشتر از این باشد و شانه‌های شما به‌طور غیرطبیعی زاویه‌دار به نظر می‌رسند، تقریباً مثل اینکه کت خود را با چوب لباسی‌ها در آن پوشیده‌اید.

علاوه بر این که باعث می‌شود شانه‌ها گشادتر به نظر برسید، یک کت مناسب به این معنی است که وقتی به سمت پایین به سمت کمر شما حرکت می‌کند و شکل طبیعی V را ایجاد می‌کند، باریک‌تر می‌شود. این شکل V یک نشانه جهانی از قدرت مردانه است و همچنین باید با اشکال مرتبطی که توسط یقه‌های برگردان شما و همچنین یقه پیراهن شما ایجاد می‌شود، بازتاب بیشتری داشته باشد.

اکثر کت هایی که از قفسه خریداری می کنید احتمالاً به نوعی تغییر خیاطی نیاز دارند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مدل تک‌دکمه‌ای همیشه همه‌کاره شروع کنید، اگرچه اگر می‌خواهید با یک ژاکت دو دکمه امتحان کنید، همچنان می‌توانید یکی از آن‌ها را بپوشید و فرم شما را هم صاف‌تر کنید. ما چیزی را پیشنهاد می کنیم شاید با پیکربندی دکمه شش در دو.

طول کت شما باید دقیقاً به پایین صندلی شما برسد تا زیباترین ظاهر ممکن را به شما ارائه دهد. اگر بیشتر از این باشد، به طور کلی به نظر می رسد که کت برای شما خیلی بزرگ است. می‌توانید بر اساس ترجیح شخصی خود یقه‌های براده‌دار یا اوج را انتخاب کنید، اما هر چه که می‌خواهید، توصیه می‌کنیم که عرض آن‌ها در حدود سه اینچ باشد که فقط یک تار باریک‌تر از عرض یقه استاندارد حدود ۳ و ⅛ اینچ است.

دورس

دورس مناسب تمام افراد بخصوص لاغرها

 

۳٫ شلوار

شما باید سعی کنید چیزی در وسط پیدا کنید که معمولاً به اندازه کافی باریک برچسب زده شود. شما می توانید شلوار خود را با کمر طبیعی خودکه ما توصیه می کنیم بپوشید یا بسته به ترجیح شخصی خود و همچنین قد واقعی خود کمی پایین تر بپوشید.

اگر مرد کوتاه‌تری هستید، می‌توانید شلوارتان را کمی بلندتر بپوشید تا بلندتر به نظر برسید و اگر قد بلند و لاغر هستید، می‌توانید آن را کمی پایین‌تر بپوشید، زیرا واقعاً نیازی به کمک ندارید. از نظر سبک، می‌توانید بست‌های جانبی، حلقه‌های کمربند یا آویزها را انتخاب کنید، اگرچه اگر آویزهایی که به آن بریس نیز گفته می‌شود، استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم آنها را زیر لایه‌ای دیگر نگه دارید و به‌طور واضح نپوشید. عمودی قوی این آویزها فقط شما را لاغرتر نشان می دهد که لزوماً چیزی نیست که شما بخواهید.

در اینجا یک نکته در مورد خرید وجود دارد، اکثر خرده فروشان فقط با استفاده از دو عدد که به اندازه کمر و طول درز اشاره دارد، اندازه یک شلوار را توصیف می کنند. با این حال، این دو عدد واقعاً هیچ تصوری از گشاد بودن شلوار در اطراف هر پا یا ارتفاع افت از بالای کمر تا پایین فاق به شما نمی دهند. به این ترتیب، بهترین راه برای اینکه بفهمید یک شلوار چقدر به شما می آید این است که آن را امتحان کنید. اگر پارچه شلوار به اندازه‌ای سنگین است که به آرامی بیفتد، لازم نیست کمی شلی در ساق پا از بین برود، اما در عین حال، نمی‌خواهید با این کار خیلی جلو بروید وگرنه این احتمال وجود دارد که به نظر برسید که کتانی زنگوله ای پوشیده اید یا به سادگی شلواری می پوشید که در قسمت پایین پارچه بسیار زیاد است.

هنگامی که صحبت از شلوارهای چین دار می شود، حکمت پذیرفته شده رایج این است که مردان لاغر باید به دلیل عمودی اضافی که توسط این خطوط ارائه می شود، به طور کلی از آنها اجتناب کنند، با این حال، این نباید یک قانون مطلق باشد. سرآستین های شلوار همچنین می توانند وزن بصری بیشتری را اضافه کنند و همچنین یک خط افقی کمی در اطراف مچ پا ایجاد کنند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که بسیاری از لباس های خود را به صورت سفارشی برای خود تهیه می کنید، می توانید ادامه دهید و این سرآستین ها را روی شلوار خود کمی گشادتر کنید.

شلوارهای معمولی‌تر می‌توانند جیب‌هایشان را کمی به سمت جلو متمایل کنند تا بخشی از این حالت عمودی را از بین ببرند. همچنین در مورد جیب‌ها، سعی کنید از پر کردن آن‌ها با انبوهی از وسایل خودداری کنید، این یک راه مطمئن برای اینکه ران‌های شما ناخوشایند یا حتی توده به نظر برسند، این اثری نیست که شما دنبال آن هستید.

کفش

کفش ساقدار ایرجردن

۴٫ کراوات و سایر لوازم جانبی

بسته به ترجیح شخصی شما، یک کراوات با عرض حدود دو و سه چهارم تا سه و نیم اینچ در یک قاب باریک ظاهر خوبی دارد. فقط به یاد داشته باشید که عرض کلی کراوات شما باید با پهنای یقه ی کت شما هماهنگ باشد تا همه چیز در کل هماهنگ باشد.

از طرف دیگر، کراوات بافتنی اغلب فقط حدود دو اینچ عرض دارند، اما بافت و حجیم اضافه شده آن‌ها همانطور که قبلاً در نمای کلی خود به آن اشاره کردیم، مقداری به قاب شما اضافه می‌کند. هر چیزی باریک‌تر از دو اینچ در قلمرو کراوات‌های فوق‌العاده لاغر، هیچ لطفی به شما نمی‌کند. در عوض، این کراوات‌های واقعاً باریک فقط باریکی فریم کلی شما را منعکس می‌کنند.

در نهایت، چه یک کراوات بلند بپوشید چه یک پاپیون، چیزی را با یک الگوی بصری جذاب و جذاب در نظر بگیرید زیرا این عنصر بصری اضافی توجه را از کادر شما دور می کند.

خوشبختانه برای مرد لاغر، او در مورد انواع لوازم جانبی که می تواند بپوشد که بدون ظاهر عجیب و غریب به قاب او حجیم می شود، عرض جغرافیایی خوبی دارد. به عنوان مثال، یک مربع جیبی خوب پف کرده در یک الگوی جذاب را در نظر بگیرید. این کار مشابه کراوات طرح‌داری است که در مورد آن صحبت کردیم و چشم‌ها را از باریکی فریم شما دور می‌کند.

البته تناسب در اینجا به همان اندازه مهم است که در همه جا مهم است و یک نقطه وجود دارد که لوازم جانبی بیش از حد بزرگ می شود و شما را شبیه یک دلقک می کند. برای مثال، کمربندهای بیش از حد پهن و سگک‌های کمربند بزرگ، هیچ لطفی به مردان لاغر نمی‌کنند. برای یک مرد لاغر، پوشیدن یک کمربند با اندازه متوسط با یک سگک کمربند محافظه کارانه بهتر است.

۵٫ کفش

به جای چیزهایی که سودمندتر و درشت ترند، به سراغ چیزهایی ساده و باریک بروید. لوفرها مانند هر تولیدکننده ایتالیایی، شرط خوبی برای شما خواهند بود، زیرا سبک آنها معمولاً باریکتر از برخی از قسمت های دیگر در سراسر جهان است.

نتیجه

برای ارائه یک تصویر مردانه، لازم نیست عضلانی یا از نظر جسمی تحمیل کننده باشید. به سادگی با دانستن اینکه چه نوع لباس هایی متناسب با اندام شما هستند و شما را چاپلوسی می کنند، می توانید همیشه با اعتماد به نفس و همچنین شیک به نظر برسید.

تیشرت

تیشرت آستین بلند مناسب افراد لاغر

خلاصه

پیراهن من باریک است و در یک الگوی کوچک کوچک به رنگ آبی روشن و خاکستری روی پس‌زمینه سفید است. این ژاکت زیر یک ژاکت زیپ بافت کابلی ضخیم به رنگ بژ روشن پوشیده می شود، هم ضخامت بافتنی و هم رنگ آن تکنیک هایی هستند که برای افزایش وزن بصری شما توصیه می کنیم. شلوار من قهوه‌ای تیره‌تر است اما همچنان با ژاکت بژ ارتباط برقرار می‌کند و همچنین تناسب نسبتاً باریکی دارد. جوراب‌های من آبی روشن هستند که رنگ‌های پیراهن را بازتاب می‌دهند و کفش‌هایم کفش‌های چوبی تیره من هستند که قبلاً دیده‌اید. من آنها را پوشیدم زیرا کوچک و باریک هستند نه بزرگ و درشت که نکته دیگری است که به شما دادیم. من واقعاً امروز هیچ اکسسوری نمی پوشم و پیراهنم حتی سرآستین های ساده ای دارد که زیر ژاکت کمک می کند. به طور کلی، فکر می‌کردم چیزی غیررسمی و بادی بپوشم، اما این اصول خوب لباس پوشیدن به عنوان یک مرد لاغر را نشان می‌دهد.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من