سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

۱۳ نوع کلاه که مناسب هر فرد می باشد

دنیای کلاه های مردانه ممکن است تیره و تار باشد. و خرید آنلاین آنها ممکن است دشوار باشد. چه چیزی برای شما خوب به نظر می رسد؟ کدام برندها کیفیت بالایی دارند؟

در این راهنما، من نه تنها شیک‌ترین انواع کلاه‌های مردانه را توضیح می‌دهم، بلکه توصیه‌هایی از برندهایی که شخصاً امتحان کرده‌ام یا توسط منابع معتبر تأیید شده‌اند، ارائه می‌دهم.

۱۳ مدل کلاه مردانه که کمد لباس شما را زیبا می کند

کلاه حصیری

شروع لیست ما کلاه حصیری تکرار نشدنی است. این سبک در چند سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است، و من فکر می کنم که در آینده نزدیک یک روند واقعی خواهد بود.

چرا؟

خوب، چند سال پیش تعداد زیادی از مردم به Mumford & Sons رفتند و برای خود یک کلاه نمدی لبه پهن گرفتند. به هر جشنواره موسیقی محلی بروید و به دریایی از مردم نگاه می کنید که سبکشان مستقیماً از مسیر اورگان به نظر می رسد.

مشکل این است: کلاه نمدی گرم است. برای تابستان خیلی گرم است.

می‌توانید انواع مختلفی از کلاه‌ها را در زیر دسته حصیری بیابید، از جمله فدورا، کلاه آفتابی، و کلاه کابوی، و در حالی که من بعداً به آن سبک‌ها می‌پردازم، کلاه حصیری لبه کامل شایسته ذکر است.

کلاه

خریدکلاه مردانه

به طور معمول، یک کلاه حصیری لبه کامل با یک کت معمولی، که در شلوار جین و چکمه پوشیده می شود، بهتر ست می شود. آنها همچنین با یک پیراهن آستین کوتاه و پیراهن چینی تیز به نظر می رسند. اگر می خواهید به حالت فول باس بروید، کلاه حصیری سبک خود را با یک کت و شلوار کتانی ست کنید و تماشا کنید که جمعیت برای شما پخش می شود.

من خرید یک کلاه حصیری رنگ تیره را توصیه نمی کنم – این کلاه ها در رنگ روشن طبیعی خود بهترین عملکرد را دارند. برای کلاه‌های تیره‌تر، نمد منطقی‌تر است و بافت آن در کمد لباس پاییزی/زمستانی بهتر می‌شود.

توصیه من

من طرفدار هر چیزی از Goorin Bros هستم، اما کلاه حصیری Alejandro Ignacio آنها به طور خاص خودنمایی می کند. نوار چرمی اطراف تاج تضاد درجه یک را ایجاد می کند و شکل آن برای عروسی های تابستانی یا هر گردش غیر رسمی مناسب است.

کلاه تخت

کلاه تخت یک کلاه کلاسیک است، و کلاهی است که کاملاً چاپلوس کننده است. برخی از پسرها این سبک را دوست ندارند – این قابل درک است. اما این نوع کلاه معمولا اولین مدلی است که افراد در کنار کلاه بیسبال انتخاب می کنند.

ممکن است این سبک کلاه هنوز در دنیای گلف محبوب باشد، اما سبک کلاه تخت یک انتخاب محکم و مطمئن در هر موقعیت مد است.

رنگ زغالی یا مشکی را برای مناسبت‌های شیک‌تر امتحان کنید، یا برای ماه‌های سردتر پاییز، رنگ زالزالک را انتخاب کنید.

کلاه

کلاه طرح ورزشی

کلاه پشمی لبه پهن

مانند کلاه حصیری، لبه‌های پهن‌تر بیشتر و بیشتر وارد جریان اصلی می‌شوند، زیرا مردم بیشتر به آیکون‌های سبک کلاسیک نگاه می‌کنند تا چیزهای جدید یا تند. جالب نیست؟ با پیشرفت در دهه ۲۰۲۰، استایل مردانه همچنان از دهه ۱۹۲۰ الهام می گیرد.

کلاه‌های پشمی لبه‌دار پهن، افزودنی عالی برای کمد لباس‌های هوای سرد شما هستند، اگر احساس ماجراجویی می‌کنید. آنها مزیت بیشتری دارند که نور خورشید را از شانه های شما دور نگه می دارند و سرتان را گرم نگه می دارند، اما اگر شما هم مثل من هستید، استایل حرف اول را می زند.

یک نکته سریع: بسیاری از کلاه های این سبک در دسته فدورا قرار می گیرند، از جمله توصیه من در زیر. اما من احساس کردم که این سبک خاص به تنهایی شایسته جایگاهی است زیرا لبه پهن ظاهری متمایز دارد و نحوه استایل شما با لبه پهن در مقابل لبه کوتاه کاملاً متفاوت است.

می‌توانید یک کلاه لبه‌دار را فقط با یک تی‌شرت ساده و شلوار جین ست کنید، یا می‌توانید ظاهری قدیمی را با یک کت جین و شلوارهای چینی تناسب تثبیت کنید. لبه‌های پهن این سبک را به سبک غیررسمی‌تری تبدیل می‌کند و برای مجالس رسمی مانند عروسی توصیه نمی‌شود. همانطور که گفته شد، قطعاً یک لباس اصلی مانند تی شرت و شلوار جین را تیزتر می کند، دقیقاً مانند یک جفت چکمه خوب.

کلاه بیسبال

نمی‌توانستم وفاداران قدیمی را از فهرست کنار بگذارم – خیلی کلاسیک است.

در حالی که احتمال زیادی وجود دارد که سعی کنید از کلاه بیسبال فروتن دور شوید، آنها همچنین در کمد لباس هر پسری جای ضروری را اشغال می کنند.

با کلاه های بیسبال، می توانید راه های مختلفی را طی کنید: ظاهری واضح و جدید، کلاه مضطرب را بردارید، در یک تیم ورزشی شرکت کنید، یا لباسی خنثی بپوشید.

در حالی که خیلی از بچه ها برای گردش های خود فقط به کلاه بیسبال تکیه می کنند، این یک انتخاب فوق العاده برای پیاده روی های معمولی شنبه است. حتی اگر نمی‌خواهید در یک تیم ورزشی عضو شوید، این نوع کلاه‌ها زمانی که موهایتان کمی بلند می‌شود و نمی‌خواهید آن‌ها را حالت دهید، در کلاچ قرار می‌گیرند – فقط یک کلاه، شلوار جین مورد علاقه‌تان را بیندازید. و برای آن روز بلند شوید.

کلاه

کلاه مناسب آقایان و بانوان

اسنپ بک

اسنپ بک ها نسخه خنک تر کلاه بیسبال هستند. شما می توانید در تمام موقعیت هایی که برای کلاه استاندارد خود استفاده می کنید به این موارد مراجعه کنید، اما لازم نیست نگران اندازه گیری جمجمه خود باشید، که خوب است.

اسنپ‌بک‌ها حتی معمولی‌تر از کلاه‌های معمولی هستند و برای پیاده‌روی، دویدن یا کباب‌های بعدازظهر گزینه‌های عالی هستند.

در اینجا یک بازی خوب وجود دارد: نام آن Hat Toss است و اسنپ بک بهترین بازی برای بازی است. شما یک کلاه را بردارید و سعی کنید آن را حداقل ۱۰ فوت پرتاب کنید و روی سر دیگری فرود آورید. وقتی آن را میخکوب می کنید، حماسی است. می توانید ساعت ها بازی کنید.

کلاه کابوی

برای اینکه یک کلاه ۱۰ گالنی برای خود تهیه کنید، لازم نیست که یک گاوباز باشید. این کلاه های ضروری برای علاقه مندان به لباس کار غربی ممکن است کمی خارج از منطقه راحتی شما باشد، اما نسخه پشمی آن یک انتخاب عالی در هوای سرد است.

متمایزترین جنبه کلاه کابوی لبه های منحنی در کناره ها است. صدها تنوع در این استایل وجود دارد، اما من توصیه نمی‌کنم یکی از آن‌ها را با سنجاق کردن کناره‌ها (یعنی کاملاً در دو طرف خمیده) انتخاب کنید. که به نظر می رسد بسیار جالب است.

فدورا

فدورا خود را هوشمندانه انتخاب کنید. این کلاه ها شهرت خطرناکی دارند. از یک طرف، بچه هایی که این کلاه را برمی دارند، فوق العاده باحال به نظر می رسند.

رقص فدورا

و همچنین یک سبک اصلی برای پدرانی است که بیش از حد در مورد لیگ بولینگ خود صحبت می کنند.

در اینجا یک تشخیص سریع وجود دارد: آیا خالکوبی دارید؟ می توانید فدورا بپوشید. آیا در حال حاضر شورت باری می پوشید؟ هیچ فدورا برای شما وجود ندارد.

از نظر فنی، فدورا به هر کلاه لبه‌دار دایره‌ای با دو فرورفتگی در بالا گفته می‌شود، اما برای اهداف ما، من به سبک لبه‌های کوتاه (هر چیزی ۲ اینچی یا کمتر) پایبند هستم.

فدوراها در طیف وسیعی از پارچه ها و رنگ ها عرضه می شوند، و با این فرض که ترکیب رنگ/پارچه مناسبی را دریافت می کنید، انتخابی ثابت در تمام طول سال هستند.

در تابستان یک فدورا از نی بیاندازید تا نور خورشید از سرتان دور نشود و آن را با یک پیراهن با دکمه آستین کوتاه ست کنید. یا زمانی که هوا خنک تر است، یک فدورا نمدی دریایی را با پالتوی پشمی امتحان کنید.

اما هر کاری که انجام می‌دهید: آن را با شورت باری ست نکنید و در حین پوشیدن آن هیچ داستان «اردوگاه گروهی» تعریف نکنید.

هاوانا

امیدوارم یک سیگار آماده و تن ها لیمو ترش خورده در دست داشته باشید. کلاه هاوانا نوع دیگری از فدورا است، اما چند الزام کلیدی وجود دارد تا آن را به اندازه‌ای خنک کند که هنگام نوشیدن کوبا لیبره مناسب باشد.

کلاه هاوانا باید با نی سفید ساخته شود – کرم حداکثر مقدار مجاز رنگ است. و لبه نباید پارچه ای در اطراف لبه داشته باشد. در مورد باند دور تاج؟ از آن لذت ببرید: هر رنگی می آید، اما روسای واقعی یک نوار مشکی بسته به پاپیون می پوشند.

کلاه

کلاه بیسبالی

کلاه ماهیگیر یونانی

اگر به دنبال یک استایل منحصر به فرد هستید، کلاه ماهیگیر یونانی یک کلاه زیبا به نظر می رسد که اگر شلوار جین باریک و پیراهن های متناسب بپوشید، به خوبی کار می کند.

این تاج معمولاً با بوم پنبه‌ای بدون ساختار ساخته می‌شود، بنابراین بسیار سبک وزن است و همچنین مقدار مناسبی از محافظت در برابر باران را ارائه می‌دهد. این کلاه ها برای دوش های بهاری ایده آل هستند.

بسته به کلاه‌سازی که با آن خرید می‌کنید، کلاه ماهیگیر یونانی یا کلاه دریایی دارای لبه جلویی بلند یا کوتاه خواهد بود. من شخصاً لبه کوتاه‌تر را دوست دارم، زیرا نوع بلندتر کمی من را به یاد اردک می‌اندازد.

بانی

هر مردی باید یک لوبیا داشته باشد. فقط میام بیرون و میگم

اگر می‌خواهید آن زندگی زیبا را داشته باشید، سرمایه‌گذاری روی یک قطعه پشمی با کیفیت خوب منطقی است. از طرف دیگر، می توانید یکی از آن دانه های پنبه ای ارزان را تهیه کنید که مخصوصاً برای جا گذاشتن در صندوق عقب خودرو و فراموش کردن در جیب های بزرگ کت کتتان مناسب است.

اما هر مردی باید یک لوبیا داشته باشد.

برای اهداف ما در اینجا، من روی نوع شیک تر تمرکز خواهم کرد.

بسیاری از آقایان به عنوان تنها لباس سر خود به بند انگشتی تکیه می کنند، و در حالی که این بند همه کاره و شیک است، نمی تواند این همه بار را تحمل کند.

در ماه‌های سرد و سرد زمستان، مطمئناً – هر روز یک لباس بپوشید: این شیک‌ترین کلاه سرد زمستانی است.

اما اگر در مناطق معتدل تری زندگی می کنید (مانند جنوب ایالات متحده)، واقعاً نیازی به یک باقالی در هر روز ژانویه ندارید.

به نظر من یک باقالی شیک بافت زیادی دارد. لوبیاهای «آجدار» یا «وافلی» و چیزی که روی سرتان قرار می‌گیرد را جستجو کنید (به‌جای اینکه آن نوک نوک عجیب از بالای سرتان بیرون بیاید – آن چیست؟). همچنین، فقط یک رنگ ثابت را هدف بگیرید. راه راه یا آرم تیم بسیار زیاد است و تمام امتیازات سبک را از دست می دهد.

پسر روزنامه

کلاه‌های Newsboy پایه‌های اصلی پاییز و زمستان هستند، و اگر می‌خواهید لباسی منحصربه‌فرد را در یک استایل خاص بسازید، کلاهی فوق‌العاده برای پوشیدن است.

کلاه Newsboy تنها چند سال پیش با انتشار برنامه Peaky Blinders بسیار محبوب شد. ناگهان به نظر می رسید که هر دوستی می خواهد حال و هوای کیلیان مورفی را داشته باشد، اگرچه من نمی توانم آنها را سرزنش کنم. او خیلی رویایی است

علامت تجاری سبک؟ یک تاج بزرگ و لبه کوتاه.

اینها زمانی که با پارچه‌ای با بافت سنگین مانند پشم ساخته می‌شوند، بهترین ظاهر را دارند، و این فرصتی عالی برای تزریق یک الگوی ظریف مانند تاج‌سنگ یا حتی کرفس است.

کلاه آفتابگیر حصیری

کلاه آفتابی حصیری از دهه ۱۹۶۰ پایه اصلی سبک موج سواری بوده است، اما در میان جمعیت «پدرهای جوانی که با نوزادشان به سینه بسته شده به آبجوسازی می روند» محبوبیت پیدا می کند.

میدونی چرا؟ از آنجا که آن کلاه‌های حصیری عظیم در اصل فریاد می‌زنند، من می‌دانم چگونه مسئولانه مهمانی کنم.

وقتی نوبت به لبه این پسران بد می رسد، هر چه بزرگتر باشد بهتر است. بدیهی است که قرار نیست این را برای هیچ چیز رسمی از راه دور بپوشید، پس با آن سرگرم شوید. اغلب می‌توانید اینها را با قیمت ارزان پیدا کنید، و برای جشنواره‌های موسیقی، روزهای ساحلی یا حمل نوزادتان به آبجوسازی بهترین گزینه هستند.

کلاه سطلی

کلاه‌های سطلی فقط در میان پدربزرگ‌هایی که به ماهیگیری می‌روند و رپرهای دهه ۹۰ محبوبیت ندارند. آنها در حال بازگشت به میدان خیابانی و فراتر از آن هستند.

اینها برای دور نگه داشتن نور خورشید عالی هستند و جایگزینی سبک و قابل بسته بندی برای بسیاری از کلاه های دیگر در این لیست هستند. این سبک هنوز کمی در حاشیه است – به این معنی که شما تعادل ظریفی را انجام می دهید تا مطمئن شوید که مد کلاه سطلی با هر چیزی که دارید کار می کند.

من؟ من شلوار جین باریک و تی شرت های مناسب می پوشم: فقط با کلاه سطلی خوب کار نمی کنم.

اما اگر سه راهی های بزرگ مورد علاقه شماست، یک کلاه سطلی را بچرخانید.

کلاه

کلاه بیسبالی مناسب ست های تابستانی

بهترین کلاه زمستانی مردانه چیست؟

وقتی زمستان تمام می شود، نمی خواهید با کلاه حصیری سر و کله بزنید. شما به چیزی نیاز دارید که هوای بد و باد سرد را از سر ارزشمند شما دور کند.

اگر در  مکان‌های سرد هستید، ممکن است فقط یک کلاه تله‌دار خز بخواهید. یکی را می شناسید: لبه های گوش، خز در حاشیه.

این شیک ترین نیست، اما قطعا گرم ترین است. برای این نوع، من با چیز ساده ای مانند Columbia Challenger Trapper استفاده می کنم.

اما اگر به دنبال یک کلاه زمستانی هستید که برای دفتر کار مناسب‌تر باشد یا در تاریخ اواسط ژانویه شیک به نظر برسد، من کلاه‌های تخت یا کلاه‌های به سبک Newsboy را انتخاب می‌کنم، ترجیحاً اگر بتوانید آنها را طرح‌دار تهیه کنید.

به طور کلی، پوشاندن گوش ها مرز بین رسمی و غیر رسمی است. لوبیاها به دلیل گرم بودن انتخاب خوبی برای زمستان هستند و شما می توانید در یک قرار زمستانی بسیار معمولی از آن استفاده کنید.

من متوجه شده ام که کلاه تخت و سبک Newsboy همچنان به شما این فرصت را می دهد که وقتی داخل خانه هستید، کلاه خود را بردارید. باید کمی موهایتان را اصلاح کنید تا دوباره زیبا به نظر برسند، اما این خیلی بهتر از این است که موهایتان را با یک موی باقلا خرد کنید.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من