سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

۱۲ نوع از بهترین ژاکت چرمی برای مردان

تعداد کمی از لباس‌های مردانه به اندازه یک کاپشن چرمی با نگرش، میراث یا مردانگی بدون فیلتر عرضه می‌شوند. این کاپشن چرمی که مترادف با پانک‌ها و خلبانان، موتورسیکلت‌ها و مارلون براندو است، یک لباس مردانه با سطح تستوسترون بالا است، اما به‌طور شگفت‌انگیزی یک لباس کلاسیک همه کاره است. هیچ کمد لباسی که به خوبی ویرایش شده باشد بدون آن کامل نمی شود.

اما بهترین ژاکت چرمی که امروزه می شناسیم در اوایل دهه ۱۹۰۰ مورد توجه قرار گرفت. ژاکت های چرمی قهوه ای توسط هوانوردان اولیه و ارتش، به ویژه نیروی هوایی آلمان در جنگ جهانی اول استفاده می شد.

اولین سبک ظاهری معاصر در سال ۱۹۲۸ وارد شد. یک سازنده بارانی منهتن، ایروینگ شات، یک ژاکت موتورسیکلت برای هارلی دیویدسون طراحی کرد. این ژاکت چرمی که به نام سیگار مورد علاقه او “Perfecto” نامیده می شود، برای محافظت از سواران در برابر عوامل و حوادث ساخته شده است. در طول جنگ جهانی دوم، ژاکت پرواز به بمب افکن معروف شد و به دلیل گرمای آن که برای پوشیدن در کابین باز طراحی شده بود، مورد توجه قرار گرفت.

از آن زمان تا کنون، ژاکت‌های چرمی در همه جا ظاهر شده‌اند، از فیلم فرقه‌ای The Wild One گرفته. این موضوع استاندارد برای افراد بدجنس، رذل و نمادهاییاست.

امروزه، احتمالاً این لباس یکی از گران‌ترین اضافات به کمد لباس خواهد بود، بنابراین بدون سرنخ یک شورشی نباشید – خریدی زیرکانه داشته باشید. اگر به هیچ دلیل دیگری، یک کت چرمی خوب یکی از معدود روابط طولانی مدتی است که در مد خواهید داشت. آنها ساخته شده اند تا دوام داشته باشند، مانند شما پیر شوند و با موارد بیشتری از آنچه انتظار دارید جفت شوند. بنابراین، اگر دنی زوکو را یک نماد استایل نمی‌دانید، خوب است – راه‌های دیگری برای پوشیدن آن وجود دارد که شامل شلوار چرمی نمی‌شود.

IMG 5319

کت چرمی درجه مردانه

 

۱٫ بهترین ژاکت چرمی:

برندی که مورد علاقه همه از بازیگران A-list گرفته تا پاپ است، بلستاف از دهه ۱۹۲۰ تجهیزات موتورسیکلت تولید می کند. این برند بریتانیایی در حالی که سبک‌های متفاوتی از کت‌های چرمی را ارائه می‌کند، شاید بیشتر به خاطر استایل‌های بلند و کمربندش معروف است.

 

به دنبال گزینه هایی باشید که با دست واکس زده شده اند تا یک احساس فرسوده معتبر داشته باشید که تضمین می کند ژاکت شما فقط با افزایش سن بهتر می شود. همچنین یک درمان ضد آب است، به این معنی که نباید از پوشیدن آن در باران ملایم بترسید.

۲٫ بهترین ژاکت چرمی موتورسیکلت:

این برند که به نام روستای کرامفورد در دربی شایر، زادگاه انقلاب صنعتی، نامگذاری شده است، بیش از ۴۵ سال است که متخصص چرم، جیر و قیچی است. این شرکت که در خیابان چیلترن مریل‌بون واقع شده است، خدمات سفارشی، سفارشی و تغییراتی را در کنار مجموعه خود ارائه می‌دهد که همگی دست ساز در لندن هستند.

مشتریان شامل افراد مشهور و طراحان کمد برای فیلم‌ها می‌شوند که احتمالاً فریفته چرم‌های عالی این برند هستند که از دباغ‌خانه‌های کوچک در سراسر اروپا انتخاب شده‌اند.

۳٫ بهترین ژاکت چرم رنگارنگ:

ما می دانیم که کت های چرم عالی هستند، اما گاهی اوقات شما به چیزی بیشتر از قهوه ای یا مشکی سنتی نیاز دارید. امسال سال بیان است، بنابراین ممکن است نخواهید همان ژاکت موتورسیکلتی تیره را بپوشید که همه در چند دهه اخیر تاب می‌خوردند. و برای اینکه گاهی اوقات متمایز شوید، باید کمی ریسک کنید – آبی آسمانی یا قرمز ماشین مسابقه ای برای ما مناسب به نظر می رسد. همچنین خوب است بدانید که ریسک با هیچ گونه سازشی در کیفیت همراه نخواهد بود.

اگر می‌خواهید حفاظتی مطمئن با سبکی گویاتر داشته باشید، چه روی موتور سیکلت باشد و چه با آب و هوای سخت در حال تغییر فصل، ژاکت موتورسیکلت Ionic The Jacket Maker همه پایه‌های شما را پوشش می‌دهد. نه‌تنها می‌توانید آن رنگ‌های آبی و قرمز روشن تابستانی را پیدا کنید، بلکه آن‌ها توسط چرم‌کاران چیره دست ساخته شده‌اند که از بهترین چرم‌های سبوس‌دار استفاده می‌کنند. به این معنی که این انتخاب برتر در تمام طول سال آماده است تا در کمد لباس شما بچرخد (سلام، سرمایه گذاری بیهوده).

IMG 5326

کت چرم رنگ جیگری مردانه

۴٫ بهترین کت های چرمی ساخت ایالات متحده:

برای بیش از یک قرن، خانواده Schott محصولات معتبری را در ایالات متحده ایجاد کرده است. ایروینگ شات اولین ژاکت موتور سیکلت چرمی را برای توزیع کننده لانگ آیلند هارلی دیویدسون طراحی و تولید کرد. برای این نسل جدید دوچرخه سواران، Perfecto نماد هیجان، ماجراجویی و خطر بود.

این همان ژاکتی است که مارلون براندو بر روی موتور سیکلت خود در The Wild One پوشیده بود – و گفته می شود که جیمز دین به سختی بدون او دیده می شد. در طول دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، پرفکتو یونیفرم ستارگان راک مانند The Ramones، Blondie، Joan Jett و The Sex Pistols بود. این یکی از آن طرح‌های کمیاب است که همیشه جذاب خواهد بود، اما این برند تخصص خود را برای ساخت کاپشن‌های مسابقه‌ای و پرواز با کیفیت بالا نیز گسترش داده است.

۵٫ بهترین ژاکت چرمی ALLSAINTS:

AllSaints که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد، به خاطر کت‌های چرمی مردانه‌اش معروف است و کپسول‌های کاملی را برای هر سبکی ارائه می‌کند. ایده آل برای کسانی که به دنبال یک ظاهر گرانج هستند، سبک امضا در اینجا یک روکش شسته و کمی مضطرب در سبک های برش خورده مدرن مانند دوچرخه سواران و بمب افکن ها است.

همانطور که از برندی که با دوز سنگینیاز سبک راک اند رول طراحی می‌کند انتظار می‌رود، چرم‌های نرم و لطیف را انتظار می‌رود که همگی باریک در پالتی از خاکستری تیره و مشکی که مکمل بقیه مجموعه‌های اصلی هستند، انتظار می‌رود.

۶٫ بهترین کت های چرمی مقرون به صرفه:

فروشگاه بزرگ سوئدی H&M کاپشن های چرم واقعی و مصنوعی را برای مردان با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهد. خرید خیابان های بزرگ به این معنی است که شما می توانید تجربی تر، مدگراتر باشید و بیش از یک طرح داشته باشید بدون اینکه مجبور باشید ماشین خود را بفروشید.

اما این فقط در مورد سبک‌های اولیه نیست، در کنار دوچرخه‌سواران چرم مصنوعی برای هزینه یک شب، کت‌های چرم واقعی با کیفیت عالی را نیز ارائه می‌کند که همچنان برچسب قیمت خود را تکذیب می‌کنند. دامنه نسبتاً مکرر تغییر می کند، اما برند تمایل دارد به سبک های آزمایش شده و آزمایش شده پایبند باشد.

IMG 5313

کت چرم مناسب زمستان

۷٫ بهترین ژاکت های چرمی مینیمالیست:

دوران رنسانس کیانو ریوز زمانی که این بازیگر باتجربه در یک سری تبلیغات سیاه و سفید برای خانه مد مجلل سنت لوران بازی کرد، به شدت بالا گرفت. ریوز، البته، با شکوه به نظر می رسید، اما اگر کاپشن چرمی ساده و زیبای سنت لوران، ریوز اسپورت نبود، عکس ها بی فایده بودند.

LJ مشکی با طراحی تمیز و مینیمالیستی و یک برش باریک آماده به عنوان یکی از اصلی ترین برچسب های راک اند رول در مد بالا تبدیل شده است، این کت چرمی است که توسط بهترین های هالیوود ارسال شده است.

۸٫ بهترین ژاکت طرح بمب افکن چرمی: ZARA

زارا با ارائه مد بالا برای کسانی که بودجه خیابانی بالایی دارند، مکان مقرون به صرفه ای برای اظهار نظر است. کت‌های چرم واقعی که کمی زیاد قیمت دارند، با گزینه‌های چرم مصنوعی که درست زیر آن قرار می‌گیرند، جای می‌گیرند.

طیف وسیعی از مدل‌ها از مدل‌های بمب‌افکن ساده گرفته تا کت‌های پف‌کرده خیره‌کننده است، اما ستاره‌های واقعی این فصل، کت‌های چرمی براق با یقه‌های پهن دهه ۷۰ هستند.

۹٫ بهترین کت های چرمی ماکسیمالیست:

استودیو آکنه، پادشاه مارک‌های اسکاندی، کلیشه‌های مینیمالیستی را با ترجیح دادن رویکرد حداکثری‌تر مد بالا به نمایش می‌گذارد. این امر در کت‌های چرمی ناپا کره‌ای نرم، از یقه‌هایی به اندازه باند و زیپ‌های فلزی بیش از حد، تا کمربندهای کاملاً غیرضروری، اما غیرقابل انکار ظریف ظاهر می‌شود.

مناسب‌ها در آکنه یا بزرگ‌تر هستند یا برش‌های بالایی دارند و به شدت در اطراف شانه‌ها بریده می‌شوند. وقتی می خواهید برجسته شوید، هیچ حد وسطی وجود ندارد.

۱۰٫ بهترین ژاکت چرم به سبک کلاسیک:

غول خیابانی اسپانیایی Mango Man نشان دهنده سبک کلاسیک تری نسبت به همتایان برجسته تر خود در طول جاده است. پس از آن، انتظار طراحی براق را داشته باشید که با لمس‌های ظریفی که در طیف وسیعی از سبک‌ها بیش از حد پخته نمی‌شوند، همانطور که از فروشگاه‌های خیابانی انبوه و جذاب انتظار دارید، انتظار داشته باشید.

سایه‌های قهوه‌ای گرد و خاکی جایگزینی برای مشکی صیقلی ارائه می‌کنند، در حالی که سبک برجسته، یک ژاکت دوچرخه‌سواری ساده و عاری از آن همه زیپ‌های براق و زرق و برق‌دار و با یک برگردان شیاردار است که از خیاطی گیر کرده است.

IMG 5303

کت چرم مناسب ست زدن با انواع  لباس

۱۱٫ بهترین ژاکت چرمی برای دوستدار محیط زیست:

برند قدیمی ژاپنی Real McCoy’s به شدت تحت تاثیر آمریکاییانا دهه ۵۰ و ۶۰ است، بنابراین وقتی نوبت به طیف وسیعی از کت های چرمی در سطح جهانی می رسد، بیشتر به مارلون براندو در کلاسیک The Wild One در سال ۱۹۵۳ فکر کنید تا هر چیزی که در این قرن ساخته شده است.

با قفل شدن سبک قدیمی، مراقب زیپ‌های طلایی رترو تالون و فرآیند برنزه کردن سبزیجات سازگارتر با محیط زیست تا دوخت جیب بیرونی منحنی و آستر ابریشمی ابریشمی باشید.

۱۲٫ بهترین ژاکت های چرمی فرم:

برچسب ممتاز Reiss، مطابق با زیبایی‌شناسی خاص خود، طیف وسیعی از کت‌های چرمی نزدیک به هم را ارائه می‌کند، مانند بمب‌افکن و مسابقه‌ای که به همان اندازه که مناسب است برش داده شده‌اند.

با نشستن در انتهای خیابان بالا، برچسب‌های قیمت افزایش‌یافته با کیفیت بهتر چرم و روکش‌های محکم‌تر روی زیپ‌ها و دکمه‌ها نسبت به جاهای دیگر مطابقت دارند.

سبک های ژاکت چرمی کلیدی

ژاکت دوچرخه سواری

دوچرخه‌سوار، پسر بد دنیای لباس‌های بیرونی، یک ژاکت چرمی برش خورده است که معمولاً به رنگ مشکی است، با ناودانی و زیپ‌های نامتقارن. این برش نامتقارن که در اصل توسط موتورسواران پوشیده می‌شد، طوری طراحی شده بود که به دوچرخه‌سواران اجازه می‌داد بدون فرورفتن بست‌ها در بدنه، روی دوچرخه‌های خود خم شوند.

اولین نمونه‌ها دارای یک تناسب راحت با جیب D و یقه‌هایی بودند که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی هم جمع شوند یا روی هم جمع شوند و تا آخر زیپ بسته شوند. لباسی زمخت که از پوست بز، گاو یا اسب تراشیده شده است، این همان سبکی است که افرادی مانند مارلون براندو در دهه ۱۹۵۰ می پوشیدند.

این تا حد زیادی یک سبک جوان پسند است، بنابراین بهتر است با شلوار جین باریک پوشیده شود، اما می‌توان آن را (در دفتر مناسب) روی پیراهن آکسفورد و کراوات بافتنی به‌عنوان جایگزینی برای بلیزر انداخت. هر کدام که می خواهید، همیشه مطمئن شوید که هر چیزی که زیر آن است سبک وزن است، زیرا این مدل باید نزدیک به بدنه بریده شود.

ژاکت میدانی

یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین لباس‌های مردانه نظامی، کاپشن صحرایی یک کلاسیک سنگ سرد است که در ابتدا از پارچه مته‌ای پنبه‌ای رندر شده بود، اما از آن زمان با چرم به روز شده است.

M-65، همانطور که از آن یاد می شود، معمولا کمی بلندتر از مدل های دیگر است، با چندین جیب جلو و کمربند در کمر. اغلب با یک جفت مخفی دکمه‌بندی می‌شود، به خصوص با چرم قهوه‌ای غنی به نظر می‌رسد و همانطور که زیر کمر می‌افتد، شما را گرم‌تر نگه می‌دارد و بهتر از شما در برابر عوامل محافظت می‌کند.

نیل تورنتون، وبلاگ نویس پوشاک مردانه، که برای فروشگاه های بزرگ مانند Selfridges، Harvey Nichols و Harrods کار کرده است، می گوید: «این نان و کره برندهایی مانند Barbour و Belstaff است. “این استایل زمستانی عالی است، حتی اگر در حومه شهر زندگی می کنید، با شلوار جین مناسب، بافتنی درشت و یک جفت چکمه کلاسیک چلسی، بهتر است.”

IMG 5308

خرید کت چرم مشکی براق

ژاکت بمب افکن

کاپشن پرواز OG در سال‌های اخیر به یکی از لوازم اصلی لباس‌های مردانه تبدیل شده است و درک دلیل آن کار دشواری نیست.

اگرچه از نظر شکل ساده خود – بدنه ای برش خورده با زیپ مرکزی و کمر و سرآستین های متناسب – سازگار است – می توان آن را در هر چیزی از نایلون براق گرفته تا چرم نرم و انعطاف پذیر ارائه کرد.

یکی از همه کاره‌ترین لباس‌های بیرونی که یک مرد می‌تواند داشته باشد، ژاکت بمب‌افکن بر روی صفحه نمایش مورد علاقه همه از استیو مک کوئین تا ولورین هیو جکمن قرار گرفته است. می تواند پوشنده خود را از اسکین هد تا شیک اسکاندیناویایی ببرد، اما ایمن ترین جفت آن با جین خام و یک تی شرت ساده سفید یا پیراهن مجلسی است.

ژاکت RACER

جدا از لباس های نظامی و ورزشی، یکی از بزرگترین تاثیرات لباس های مردانه دنیای خودرو است – کفش های رانندگی، شلوار جین زانویی و غیره. این دو را کنار هم بیاورید و آنها را در چرم بپیچید و چیزی که دارید ژاکت مسابقه است.

در بازگشت به خانه از جنگ جهانی دوم، بسیاری از سربازان با موتور سیکلت‌های قبل از جنگ آشنا شدند تا بین میخانه‌ها و کافه‌های محلی به مسابقه بپردازند و نیاز به یک کت مسابقه‌ای چرمی ساده و مینیمالیستی را ایجاد کردند. ظاهراً پوست سنگین اسب و یک زیپ اصلی قوی محافظت کافی برای اتومبیل‌ران پسر فراهم می‌کرد، و در دهه ۱۹۶۰ سبکی که به نام «Cafe Racer» شناخته می‌شد، رایج شد.

تورنتون می‌گوید: «این لباس برای پوشیدن آسان است و بدن را زیبا می‌کند. برای نشان دادن شانه‌های پهن عالی است، یا اگر فرم بدنی کمی دارید، می‌توانید چرم ضخیم‌تری را انتخاب کنید تا آنچه را ندارید برجسته کنید.»

ژاکت پرواز

همانطور که از نام آن پیداست، احتمالاً پدر تمام کت های چرمی، کت پرواز در اصل برای خلبانان ساخته شده است. حجیم، و با روکش برشی برای گرما، امروزه یک سرمایه‌گذاری بی‌نظیر برای هوانوردان و غیرنظامیان شیک است.

برای خنک ماندن به روش های مختلف، مطمئن شوید که در لایه بندی زیاده روی نکنید. آن را با شلوار ساده و بافتنی یا تی شرت ساده و امروزی نگه دارید. تورنتون می‌گوید: «با اطمینان از اینکه بقیه لباس‌هایتان باریک و متناسب هستند، وزن کت را متعادل کنید.

اگر نگران این هستید که به نظر می رسید در راه رفتن به یک مهمانی لباس فانتزی با تم بلیتز هستید، گزینه ای را بدون یقه پوست گوسفند امتحان کنید. این نزدیک به چیزی است که هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز پوشیده بود.

کت چرم مصنوعی

کاپشن های چرم مصنوعی: با تمام ویژگی های جذابش، یک کت چرم واقعی دوستدار حیوانات نیست. بنابراین، اگر عاشقانه گیاهخوار هستید، اما همچنان می‌خواهید از آن حال و هوای بی‌خطر راک استار استفاده کنید، یک ژاکت چرم مصنوعی یک گزینه است.

چرم مصنوعی به دلیل ارزان و براق به نظر رسیدن شهرت ناعادلانه ای دارد اما نه کاملاً بی دلیل. پس نکته کلیدی این است که قبل از خرید در فروشگاه امتحان کنید و به جای خرید آنلاین، ببینید که کت با چشمان خود چگونه به نظر می رسد. همچنین به اندازه چرم واقعی دوام نمی‌آورد و نازک‌تر خواهد بود که اگر بخواهید سبک را امتحان کنید یا تناسب باریک‌تری نسبت به چرم واقعی ضخیم داشته باشید، ممکن است کارساز باشد.

IMG 5293

خرید کت چرم درجه یک

بایدها و نبایدهای کت های چرمی

نباید: از خشکشویی محلی خود استفاده کنید

پیشنهاد می کنیم به متخصص مراجعه کنید یا خودتان کارهای کثیف را انجام دهید، می گوید: «نتایج تمیز کردن حرفه ای همیشه رضایت بخش نیست و اغلب ظاهر و ظاهر پوست را بدتر می کند.

از یک پارچه یا اسفنج مرطوب با آب صابون – بدون سفید کننده – برای پاک کردن ردها استفاده کنید، اما ابتدا در جایی که قابل مشاهده نیست، امتحان کنید، به عنوان مثال. داخل سجاف یا ناحیه زیر بغل. سپس با یک پارچه نرم تمیز خشک کنید.»

انجام دهید: ژاکتی بخرید که متناسب با استایل شما باشد

پیدا کردن ژاکتی که احساس راحتی و متناسب با تصویر شما داشته باشد، ضروری است. استایل‌های ترند می‌آیند و می‌روند، بنابراین یکی از شکل‌های کلاسیک بالا را انتخاب کنید و می‌توانید آن را برای مدت طولانی‌تری با بیشتر بپوشید.

آن را در باران بپوشید

«این باعث خشکی و سفت شدن پوست می شود. اگر این کار را انجام می‌دهید، و ژاکت‌تان ابتدا ضدآب نشده است، اجازه دهید به‌طور طبیعی به دور از شنیدن خشک شود، سپس با یک نرم‌کننده یا لوسیون تجدیدکننده چرم برای جلوگیری از ترک‌خوردگی آن را دنبال کنید.

انجام دهید: خنثی شوید

مانند بسیاری از قطعات آویزان شده در کمد لباس خود، اگر می خواهید بیشترین پوشیدن کت چرمی را داشته باشید، بهتر است رنگ مشکی یا قهوه ای را به جای هر چیزی که رنگ خیلی روشن دارد انتخاب کنید.

انجام ندهید: فرض کنید باید جدید بخرید

اگر کیف پول شما سبک جدیدی ندارد، به فانتزی فکر کنید. در اینجا خرید آنلاین به صرفه است زیرا بو، وضعیت و تناسب عمومی بهتر است شخصاً بررسی شود.

انجام دهید: آن را به درستی مراقبت کنید

ژاکت خود را به یک چوب لباسی گرد یا بالشتکی آویزان کنید. چرمی که روی شکل‌های تیز پوشانده می‌شود، کشیده می‌شود و به شکل مذکور در می‌آید.

نکن: فکر کن تو “کسی” هستی

ماتریکس یک فیلم بسیار شیک بود، اما سعی کنید کت نئو را بپوشانید (هر چیزی که پایین تر از بالای ران شما باشد، واقعاً) و مانند یک دربان دهه ۱۹۹۰ در یک کلوپ شبانه بد به نظر می رسید.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من