سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

مناسب ترین کفش برای استفاده در طول روز

کفش های کتانی جزو راحت ترین کفش هایی هستند که می توانید داشته باشید. می‌توانید کفش‌های دربی، کفش‌های کتانی و چکمه‌های خود را با کفی‌های گودیر و زیره‌های سخت‌شان نگه دارید – اگر واقعاً به چیزی نیاز دارید که بتوانید در تمام طول روز بدون اینکه پاهایتان آسیب ببینند، چیزی بهتر از یک کتانی خوب نیست.

 

با این حال، برخی از مدل ها راحت تر از بقیه هستند. گاهی اوقات فناوری تفاوت را ایجاد می کند، خواه واحد هوای نایک باشد یا بالشتک Ultraboost آدیداس. موارد دیگر این مواد یک کفش ورزشی معمولی را به تشکی برای پا تبدیل می کنند.

 

در هر صورت، اگر به دنبال یک کفش پیاده‌روی جدید هستید یا فقط می‌خواهید پای خود را در بهترین و نرم‌ترین جفتی که می‌توانید با پول بخرید لذت ببرید، اینها راحت‌ترین مدل‌ها هستند.

Ultraboost آدیداس:

وقتی صحبت از راحتی به میان می‌آید، نمی‌توانید با هیچ یک از مجموعه‌های Ultraboost آدیداس اشتباه کنید. فناوری نوآورانه صدها کپسول Boost کوچک را می‌بیند که در زیره خود با هم ترکیب شده‌اند و هر بار که قدمی برمی‌دارید، احساس جهشی ایجاد می‌کنند.

گفته می‌شود، مدل Ultraboost 22 ممکن است به لطف رویه بافت بازیافتی‌اش که به‌خوبی روی پا قرار می‌گیرد، راحت‌تر از همه باشد و در نهایت شکل خود را با استفاده مداوم شکل می‌دهد.

اگرچه در درجه اول برای دویدن طراحی شده است، اما برای مواقعی که می دانید قرار است مسافت های طولانی را طی کنید یک انتخاب عالی است.

 

نیوبالانس:

کفش‌های کتانی نیو بالانس به خاطر راحتی خود مشهور هستند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که از پاهایتان در هر طیفی از آن مراقبت کنید.

 

اما در میان راحت ترین (و شیک ترین) باید مدل نمادین ۹۹۰ باشد. این سیلوئت متمایز که در سال ۱۹۸۲ شروع به کار کرد، راه را برای همه کفش‌های دویدن یکپارچهسازی با سیستمعامل هموار کرد. این نسخه در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و دارای رویه مشبک و جیر مجلل پوست خوک و همچنین بالشتک زیره ENCAP با امضای برند برای فرود نرم در هر بار است.

کفش asics:

Asics برخی از بهترین کفش‌های دویدن را در جهان تولید می‌کند که بسیاری از آن‌ها توسط ورزشکاران برتر سیاره پوشیده می‌شوند، بنابراین می‌توانید عملاً تضمین کنید که هر یک از طرح‌های آن راحت و ماندگار خواهد بود.

IMG 05241  کفش ورزشی نیوبالانس

 

مدل GEL-KAYANO 28 بهترین مدل این دسته است، با پاشنه پایین آن که دور پا می‌پیچد و آن را ایمن و پشتیبانی می‌کند (جلوگیری از تاول). همچنین دارای بالشتک با تکنولوژی GEL این برند برای جذب ضربه چشمگیر چه در حال دویدن در ماراتن و چه در حال پیاده روی به سمت فروشگاه هستید.

نایک air:

نایک با معرفی فناوری Air خود در دهه ۷۰، دنیای کفش‌های ورزشی را متحول کرد. هیچ‌وقت مربی‌ها از آن نوع بالشتک‌هایی برخوردار نبودند که به شما این حس را بدهد که انگار تمام مدت روی ابرها راه می‌روید.

از آن زمان تاکنون چیز زیادی تغییر نکرده است، زیرا مدل‌های نایک ایر هنوز جزو راحت‌ترین کفش‌های ورزشی هستند. Air Max 90 کلاسیک دارای یک واحد هوای قابل مشاهده در زیره است، در حالی که چرم نرم و رویه مشبک آن یک تناسب تنفسی و راحت را فراهم می کند که با پا حرکت می کند.

IMG 05421

کفش مناسب پیاده روی

Allbirds:

اگرچه طراحی‌های Allbirds در صحنه نسبتاً جدید است، اما طراحی‌های Allbirds از همان ابتدا برای راحتی طراحی شده‌اند و به سرعت آن‌ها را در صنعت فناوری دره سیلیکون محبوب کرده‌اند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های طیف آن Wool Runner با رویه فوق‌العاده نرم پشم مرینو ZQ و زیره میانی بالشتکی آن است که در تمام طول روز جهش و پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

Yeezy Boost 350 V2:

کانیه همیشه طرفدار راحتی نبوده است، همانطور که نحوه لباس پوشیدن او نشان می دهد. اما در یکی از مراحل شیک‌تر خود – جایی که او هودی‌های بزرگ و شلوارهای شیک را که پایه‌های لباس‌های خیابانی مدرن را پایه‌گذاری می‌کردند، ترجیح می‌داد – یکی از راحت‌ترین کفش‌های کتانی ساخته شده را عرضه کرد: Yeezy Boost 350.

 

کلاسیک معاصر دارای فناوری Boost آدیداس در زیره ضخیم خود است، در حالی که رویه یک تکه پرایمکنیت است که اساساً به عنوان جوراب در اطراف پا عمل می کند. این برای همه نیست، اما اعتبار راحتی آن را نمی توان انکار کرد.

Nike Air Force 1:

کلاسیک بسکتبال مسلماً مشهورترین طرح کفش کتانی تمام دوران است. رویه مینیمال، تیک بزرگ نایک و کفی درشت آن طرفدارانی را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است، کسانی که آن را به همان اندازه به دلیل استایل برگشتی و طیف گسترده رنگ‌های آن دوست دارند.

راحتی چیزی است که معمولاً هنگام بحث در مورد Air Force 1 نادیده گرفته می‌شود، اما واحد هوایی بزرگ و شبح کمی گسترده‌تر آن با هم ترکیب می‌شوند تا طرحی را ایجاد کنند که به همان اندازه که احساس می‌شود به نظر می‌رسد.

IMG 04061

خرید کفش پیاده روی

Hoka Bondi X

طرح‌های کتانی هوکا به دلیل ویژگی‌های فنی چشمگیر و مواد سبک وزن و سازگار با پا، در بالای زنجیره غذایی کفش‌های مخصوص دویدن قرار می‌گیرند.

 

Bondi X جدیدترین در یک خط طولانی از سبک‌های نوآورانه است، با رویه عملکردی کشسان، صفحه فیبر کربنی برای پشتیبانی بیشتر و شمارنده پاشنه پد تصادف، که از نرم‌ترین فوم این برند ساخته شده است.

On Cloud 5 Ready:

برند دیگری که راحتی و عملکرد را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد، On است. زیره‌های انعطاف‌پذیر علامت تجاری آن حاوی فوم CloudTec این برند برای بالشتک بسیار سبک وزن و پشتیبانی تقریباً در هر زمینی است، در حالی که جلوی پای با کانال بسته، تناسب یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کند که پا را در تمام طول روز در آغوش می‌گیرد.

آدیداس سامبا:

یکی دیگر از کلاسیک‌های آدیداس که با گذشت زمان از کفش‌های تمرینی فوتبال در دهه ۵۰ به یکی از لوازم اصلی کمد لباس‌های معمولی امروزی تبدیل شده است، سامبا یکی از راحت‌ترین کفش‌های کتانی روزمره است.

IMG 05221

خرید کفش از فروشگاه ریسک

 

رویه چرم نرم و جیر با کفی میانی فوم و زیره لاستیکی آدامسی جفت شده است که هم چسبندگی و هم انعطاف پذیر است و باعث می شود که پوشیدن آن در تمام روز بدون زحمت باشد. موجود در طیف گسترده ای از رنگ،

نایک کورتز:

نایک کورتز که در ابتدا در بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ منتشر شد، به سرعت تبدیل به یک کالای اصلی معمولی شد که در طول سال‌ها توسط همه از اعضای باند لس آنجلس گرفته تا فارست گامپ پذیرفته شده است. طراحی ساده آن امروز مانند همیشه مورد علاقه است، با رویه نایلونی یا چرمی مینیمال، لهجه های جیر و زیره زیگ زاگ مشخص.

 

همچنین یکی از راحت‌ترین کفش‌های کتانی در اطراف است و برای کسانی که پاهای باریکی دارند ایده‌آل است. نرم و لطیف مستقیماً بیرون از جعبه، چون پا آنقدر پایین به زمین است که بیشتر شبیه دمپایی است تا ضربات سنتی.

بهترین گزینه های رایج برای کفش ورزشی برای همه بودجه ها:

 

تا آنجایی که لوازم ضروری کفش های امروزی وجود دارد، کفش های ورزشیمینیمال درست در بالای لیست قرار دارند. اینها با طرح‌های تمیز و صاف و رویه‌های لوکس چرم گوساله یا جیر، کفش‌هایی هستند که می‌توانید تقریباً با هر چیزی بپوشید، از شلوار چینی گرفته تا شلوار جین و خیاطی.

 

این سبکی است که Common Projects عملاً با عرضه مدل نمادین آشیل خود در سال ۲۰۰۴ ابداع کرد، بنابراین وقتی به دنبال سرمایه گذاری روی یک جفت هستید، قبل از هر چیز به دنبال برند آمریکایی هستید. با این حال، با موفقیت، تقلید همراه می‌شود، و در نزدیک به ۲۰ سال از زمان راه‌اندازی آن‌ها، تعدادی از تازه‌کارهای جدید برداشت متمایز خود را از سبک ایجاد کرده‌اند، به این معنی که اکنون تعداد زیادی جایگزین پروژه‌های مشترک در بازار وجود دارد. زمزمه کنید: بسیاری از آنها بسیار مقرون به صرفه تر هستند). در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما با هر قیمتی وجود دارد.

 

استاندارد Uniform با تمرکز بر تولید مسئولانه و کاردستی جایگزین خوبی برای پروژه های مشترک است. این برند که در شرق لندن طراحی شده و با استفاده از چرم با کیفیت ایتالیایی ساخته شده است، تعهد این برند به مینیمالیسم تضمین می‌کند که طرح‌های آن کاملاً ساده و پوشیدنی آسان باشد، در حالی که جزئیات ظریف شامل زیره‌های لثه‌ای متضاد و گاه به گاه برق زدن روی پاشنه است.

 

برند دیگری که از تعهد ایتالیا به کیفیت استفاده می کند Oliver Cabell است. این برند آمریکایی از چرم دباغی شده در ویچنزا، منطقه ای که به خاطر منسوجاتش مشهور است، استفاده می کند و کفش های خود را از دو کارگاه در Le Marche در سواحل شرقی ایتالیا تولید می کند.

 

Cabell به دلیل شفافیت خود شناخته شده است، حتی تا جایی که از برندهای دیگر (از جمله Common Projects) در تفکیک قیمت خود نام می برد، که در هر کفشی وجود دارد. کفش‌های کتانی تقریباً با نصف قیمت CP و ظاهراً با کیفیت کمتری ارائه می‌کند، البته با چند تفاوت جزئی.

 

هم اکنون در الیور کبل خرید کنید

 

IMG 05421

کفش پیاده روی مردانه و زنانه

Crown Northampton تاج نورثهمپتون:

بسیاری از برندها ادعا می کنند کفش های کتانیخود را در بهترین کارخانه ها تولید می کنند و در عین حال از مرغوب ترین چرم ها استفاده می کنند. اما در مورد کرون نورث همپتون این ادعا درست است. کفش‌های کتانی Crown که در کارخانه‌ای با کفش‌های چرمی نمونه‌اش ساخته شده است، با چرم درجه یک و جیر که از شرکت‌هایی مانند Horween و CF Stead تهیه شده است، به صورت دستی ساخته شده است.

 

اینها کاملاً از چرم اندود شده و کفی پر از چوب پنبه دارند و با استفاده از تکنیک‌های سنتی کفش‌سازی ساخته شده‌اند، اینها حداقل ضربه‌های درجه یک هستند.

Axel Arigato یکی از شناخته شده ترین جایگزین های پروژه های رایج است. این برند نام خود را با کفش‌های کتانی اصلاح‌شده و مینی‌مالی که اغلب دارای علامت‌های تجاری خاص در جزئیات و جزئیات کمی پرپمپ‌تر هستند، از زیره‌های درشت‌تر گرفته تا پوشش‌های کنتراست، به ثبت رساند.

 

اکسل آریگاتو که پوشیدن آن بسیار آسان است، مخصوصاً به عنوان بخشی از یک ظاهر زیبا، برندی مناسب برای کسانی است که به دنبال کفش‌های کتانی مینیمال با احساسی شیک‌تر هستند.

در حالی که بسیاری از برندهای موجود در این لیست، ایتالیا را به عنوان مرکز تولید خود ترجیح می دهند، ETQ برای طراحی های زیبای خود به بهترین صنعتگران پرتغال روی آورده است.

 

در جستجوی یک کفش ورزشی سفید عالی، ETQ تنها از بهترین چرم دباغی شده بدون فلز و زیره های لاستیکی طبیعی استفاده کرده است. از دیگر شاخص های کیفیت می توان به چشمک های فلزی تونال، کفی های مموری فوم و توری های نایلونی برای طول عمر اشاره کرد.

CLAE:

CLAE از سال ۲۰۰۱، سه سال قبل از پروژه های مشترک، خارج از لس آنجلس فعالیت می کند. در آن زمان یکی از طرفداران اولیه کفش‌های کتانی سفید مینیمال و برندی با بیش از دو دهه تجربه در تولید آن‌ها، منصفانه است که بگوییم CLAE یک یا دو چیز در مورد طراحی ساده و در نظر گرفته می‌داند.

 

کفش‌های CLAE با گستره‌ای از کفش‌های تنیس سفید کوچک تا بالاپوش‌های کلفت‌تر و با الهام از بسکتبال، با استفاده از چرم صاف ایتالیایی، نابوک ضد آب و جیر ساخته می‌شوند، اما در مواد گیاهی ارگانیک نیز موجود هستند.

JAK:

JAK که در سال ۲۰۱۴ در لیسبون تأسیس شد، کمی دیر به این مهمانی رفت. اما تعهد این برند به قیمت گذاری منصفانه و تمرکز بر مواد برجسته، آن را قادر ساخته است که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از سر و صدا کاسته و سهم بازار را به دست آورد.

 

JAK مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشد و واسطه‌ها را حذف می‌کند و به آن امکان می‌دهد قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بسیاری از رقبای خود ارائه دهد. نه تنها این، طرح‌های برجسته آن در انواع رنگ‌بندی‌ها، از جیر ماسه‌ای گرفته تا چرم تمام مشکی در دسترس هستند، و اگر به دنبال چیز دیگری غیر از سفید ساده هستید، آن را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

Zespa:

Zespa در سال ۲۰۰۹ در جنوب فرانسه با ایده ساده تلاش برای تبدیل ظرافت آرام مدیترانه به کفش های خود شروع به کار کرد. با اسپادری شروع شد، اما در سال ۲۰۱۴ به سرعت وارد کفش‌های کتانی شد، و از بهترین مواد لوکس استفاده کرد، از چرم ناپا ایتالیایی تا توری‌های پنبه‌ای ۱۰۰% شانه‌شده.

 

این برند به دلیل طراحی کلاسیک ZSP4 خود مشهور است که با استفاده از سایه‌های پر جنب و جوش آبی، نارنجی، قرمز یا زرد برجسته می‌شود و رنگ‌هایی را حتی به حداقل‌ترین کمدها تزریق می‌کند.

IMG 97971

کفش ورزشی نایک

C.QP:

C.QP که در استکهلم مستقر است، طراحی کلاسیک اسکاندیناوی را با مربیان ماهرانه خود کانالیزه می کند. این برند سوئدی که به دلیل سبک‌های مینیمال و استفاده از چرم گوساله نرم کره‌ای مورد احترام است، در طول سال‌ها تغییرات ظریفی را روی کفش‌های کتانی کلاسیک ارائه کرده است.

 

از ویژگی های برجسته آن می توان به کفش Racquet SR آن اشاره کرد که دارای زیره لاستیکی بسیار بلندتر و همچنین رویه چرم یا جیر منعطف است که با استفاده مکرر برای راحتی باورنکردنی با پا مطابقت دارد.

Artisan Lab:

Artisan Lab از تولید انبوه اجتناب می‌کند و به‌عنوان دسته‌ای کوچک و سفارشی اجرا می‌شود که تضمین می‌کند فقط کسانی که کفش‌های کتانی آن را زودتر خریداری می‌کنند، یک جفت را دریافت می‌کنند. این به معنای ضایعات بسیار کمتری نسبت به سایر برندهایی است که ابتدا تولید می کنند و بعداً می فروشند.

 

علاوه بر این، کفش‌های Artisan Lab واقعا مینیمال هستند، بدون جزئیات اضافی یا نام تجاری اضافی. به این ترتیب، منتظر یک پیشنهاد با دقت انتخاب شده متشکل از سبک های تنیس جاودانه و همچنین تاپ های میانی الهام گرفته از بسکتبال یکپارچهسازی با سیستمعامل باشید که همگی توسط بهترین صنعتگران ایتالیایی تولید شده اند.

 

برای خرید انواع کفش های درجه یک میتوان به راحتی ازفروشگاه آنلاین ریسک خرید کنید

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من