سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

خرید فندک و معرفی انواع آن

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید فندک حمل کنید یا نه، به شما واگذار می کنیم، سوالی که در جای دیگری به آن پرداخته ایم.

با فرض اینکه قبلاً یکی را حمل می کردید، یا به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اید که آن را حمل کنید، بیایید به نکاتی بپردازیم که مرد باید کدام فندک را حمل کند.

اگر قصد دارید فندکی حمل کنید، چه برای استفاده شخصی و چه برای موقعیت‌های فرصت، بهترین فندکی را که می‌توانید به راحتی از دست بدهید، همراه داشته باشید. اگر مدت‌هاست به داشتن فندک در جیب خود عادت نکرده‌اید، این احتمال وجود دارد که اولین فندکی را که حمل می‌کنید سریع از دست بدهید.

مانند ساعت‌ها، برای داشتن فندکی که به خوبی کار می‌کند و قابل اطمینان عمل می‌کند، نیازی به صرف هزینه بیشتر نیست. Zippo برای خرید فندک‌ها مانند ساعت‌های Timex است و تا زمانی که به مدل‌های سنتی پایبند باشد، هیچ‌وقت با هیچ یک از برندها اشتباه نمی‌کند. یک ساعت مچی محکم، معمولی و روزمره تایمکس نباید بیش از ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشته باشد. یک Zippo مستحکم، معمولی و روزمره: ۲۰۰ هزار تومان. مگر اینکه قصد دارید به طور قابل توجهی به بازار فروش بروید، از Zippos استفاده کنید که دارای ضمانت تعویض/تعمیر مادام العمر است.

فندک

خرید فندک طرح دار

 

اگر لوازم جانبی خود را جدی می گیرید – آنقدر که ساعت ها و حتی خود کارهایتان را با ظاهر خود عوض می کنید – پس چرا مجموعه کوچکی از فندک های لوازم جانبی با کیفیت ندارید که از بین آنها انتخاب کنید؟ اما باز هم، اگر هم سیگاری هستید و هم از آن دسته مردهایی هستید که خودکارها و ساعت‌ها را با گروه خود هماهنگ می‌کند، احتمالاً نیازی به گفتن این موضوع نداشتید. از سوی دیگر، همانطور که مردان ساده‌تر با تظاهر کمتر ساعت دارند، برخی از مردان نیز ترجیح می‌دهند فندک داشته باشند. چنین چیزی قابل تحسین و شاید حتی افتخارآمیز در این مورد وجود دارد.

اگر به سمت چیزی باریک و باکلاس متمایل هستید، خرید فندک های بوتان با انواع مارک های طراحی شده زیباتر از فندک هایی هستند که از مایع استفاده می کنند.

مزیت خاص خرید فندک های بوتان بهتر این است که به طور کلی به کاربر اجازه می دهند ارتفاع شعله را تنظیم کند.

اگر لباس رسمی به تن دارید و در یک رویداد یا مکان مجلل، چه در ایوان و چه در بار سیگار، جرقه می زنید، یک فندک بوتان درجه یک اما نه خوشرنگ، سبک تر است. اگر کراوات مشکی است، خرید فندک بوتان رونسون یا ST Dupont از مجموعه میراثی یک اکسسوری کاربردی پرشور است.

اگر به‌طور خاص به‌دنبال یک «بقا» سبک‌تر در همه‌جای زمین هستید تا چیزی شیک برای بار در لابی، اتاق باشگاه یا جیب جلیقه، ممکن است همچنان یک Zippo یا Bic یک بار مصرف داشته باشید. فندک بقا در نوع خود موضوعی است، و من با توصیه افراد حاضر در Survival-Mastery موافقم. هر کدام را که انتخاب می‌کنید، از خرید فندک‌هایی با قطعات شلوغ و اجزای پیچیده دوری کنید. هرگز فندکی (یا هر چیز دیگری) که به عنوان «تاکتیکی» توصیف شده است، نخرید. اگر بهترین بازاریابی ارزش پیشنهادی این بود که «تاکتیکی» است، احتمالاً ارزشش را ندارد.

فندک

خرید فندک زیپو

در روزهای گذشته، توضیح می‌دادم که خرید فندک‌های بوتان با شعله ملایم برای مصارف داخلی بهترین هستند و خرید

فندک‌های مایع برای استفاده در فضای باز مناسب‌ترند، اما به دو دلیل این کار دیگر برقرار نیست.

اولاً، کسانی از ما که سیگار می‌کشیم، اکنون به سیگار کشیدن در فضای باز محدود شده‌ایم، و بنابراین نکات ظریف این منطق دیگر به یک شکل اعمال نمی‌شوند.

ثانیاً، هر جا که شعله شما در مجاورت با باد باشد، یک فندک “مشعل” بهتر است – در ادامه در مورد این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.

شعله نرم در مقابل مشعل: سیگار، سیگار برگ و کاپوچینو

توجه داشته باشید که در حالی که خرید فندک های سنتی با شعله ملایم (شعله معمولی) می توانند برای روشن کردن سیگار برگ استفاده شوند، خرید فندک سیگار در نوع خود نوعی ابزار خاص است.

فندک‌های مشعل، جت یا توربو (که همان چیزی هستند) فندک‌های ترجیحی برای سیگار برگ‌ها هستند که وقتی برشته شده، سوزانده شده‌اند و به درستی سوخته شوند، بهترین دود را دارند.

فندک‌های مشعل یک جت شعله شدید با دمای بالا ارائه می‌کنند و به همین دلیل برای فعالیت‌های بیرون از شبکه و فعالیت‌های خارج از شبکه بسیار مناسب هستند – و اتفاقاً برای کارامل کردن شکر روی فوم کاپوچینو و لاته.

در حالی که Zippo به دلیل طراحی نسبتاً “ضد باد” است، سیستم انتقال شعله و شعله یک فندک توربو در برابر عناصر بسیار مقاوم تر است.

اگر یک ورزشکار هستید یا کیف ایراد دارید، از توربو استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که خرید فندک های مشعل مورد علاقه TSA نیستند و در چمدان های دستی و چک شده مجاز نیستند.

به خاطر داشته باشید که فندک های توربو/جت/مشعل سوخت را با سرعت بیشتری نسبت به فندک های گازی با شعله ملایم مصرف می کنند.

سوزن آبی گرمای هادس مانند از فندک مشعل برای سیگار بسیار زیاد است: سوزن شعله می تواند قبل از اینکه تنباکو را روشن کنید، کاغذ سیگار را تکه تکه کرده و بسوزاند.

اگر از خرید فندک خود عمدتاً برای روشن کردن سیگار استفاده می کنید، از یک دستگاه شعله ملایم استفاده کنید، مگر اینکه یک ورزشکار در فضای باز هستید و/یا انتظار دارید با شرایط باد مواجه شوید.

اگرچه کارشناسان مخالف هستند، اما تجربه من این است که شعله یک فندک توربو برای روشن کردن توتون پیپ ایده آل نیست.

فندک

فندک ارزان قیمت 

 

سیگنال های دود: فندک شما در مورد شما چه می گوید؟

سیگار کشیدن یک عادت کثیف و منزجر کننده است، به همین دلیل است که من خودم را به بیش از یک بسته سیگار در روز محدود نمی کنم.

سیگنال دود به هر معنی دیگری باشد، خرید فندک گران قیمت نشان می دهد که فرد وابستگی شدیدی به سیگار دارد. و مستقل از سایر ملاحظات، این پیام خوبی برای پخش نیست.

یکی از جذابیت های خرید فندک یکبار مصرف این استکه میزان و وضعیت اعتیاد فرد را به عنوان یک سوال باز می گذارد:

کسی که قصد ترک سیگار را دارد یا فقط گاهی سیگار می کشد، احتمالاً روی یک خرید فندک گران قیمت سرمایه گذاری نمی کند.

اگر یک شعله افکن طراح داشته باشد، کم اهمیت جلوه دادن عادت خود یا بررسی قدرت آن بسیار دشوارتر است.

فندک

فندک شارژی

اما در اینجا چیزی است که باید از آن اجتناب کنید:

از حمل و استفاده در فندک های ارزان، یکبار مصرف یا رایگان عمومی، به خصوص آنهایی که دارای آرم فروشگاه های رفاهی یا سایر برچسب های تبلیغاتی هستند، خودداری کنید.

مگر اینکه فندک هدیه بوده یا معنایی احساسی پیدا کرده باشد، از حمل هر چیزی خودداری کنید

چسبناک مگر اینکه به دنبال کیچ هستید و میدانید چگونه کیچ را درست انجام دهید، آن را معمولی نگه دارید.

هیچ چیز جالب یا شوخی در مورد خرید فندکی که شبیه تفنگ دستی است وجود ندارد. اگر اصرار دارید که داشته باشید، آن را از خانه بیرون نبرید.

ترکیب ابزار کوچک/سبک‌تر ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما اینطور نیست. ترکیب USB/فندک هم برای داده ها و هم برای شلیک توهین است و یک نفرت است.

Bic فندک های یکبار مصرف قابل اعتماد و با عملکرد خوب را می سازد و مدت هاست که می سازد. Bic به همان اندازه که می‌خواهید پایین‌تر از بازار است، و این خبر خوب است: پلاستیک یکبار مصرف کلاسیک کلاسیک Bic محکم و قابل اعتماد در حال حاضر از مقداری جعبه‌ای خنک و قدیمی لذت می‌برد. برخی از قاب‌های لغزنده/صدف‌های بسیار زیبا برای هر دو مدل Bics و Bic Mini در اندازه استاندارد وجود دارد. من یکی از چرم مصنوعی قهوه ای داشتم و به دلیل پوسته ارزان(خط “Hidez” Bic)،  به طور مرتب با Bottega Veneta اشتباه می شد.

از آنجایی که روشن کردن نور عمدتاً توجه منفی را به خود جلب می کند، آیا در صورتی که فرد سیگاری از فندک جذاب استفاده می کند، عدم تایید سیگار کاهش می یابد؟

وقتی فندک مردی به او پیشنهاد می‌کند که از درآمد سخاوتمندانه‌ای بهره می‌برد، یا نشان می‌دهد که سبک‌هست و جزئیات‌گرا است، آیا اصلاً او را به خاطر سیگاری بودن نجات می‌دهد؟

پاسخ این است: دارد. حداقل یک کم.

فندک

فندک طرحدار مناسب کادو

 

چقدر باید برای یک فندک خرج کنم؟

این سؤال را مطرح می کند که چقدر باید برای فندک خرج کنم؟، و من قبلاً به برخی از پاسخ ها اشاره کرده ام.

مانند تمام موارد “چقدر باید خرج کنم؟” پرسش‌ها، پاسخ‌ها در اینجا با مقداری که باید برای موضوع مورد نظر خرج کنید مشخص می‌شود.

با توجه به اینکه یک فندک سیگار (یا سیگار برگ) به یک عادت بد متصل است، خرج کردن مبلغ هولناکی برای آن شاید احمقانه باشد.

آنچه به عنوان “ظالمانه” به حساب می آید البته نسبی است، اما من فکر می کنم هر رقمی بیش از یک میلیون تومان توهین آمیز است.

با کمتر از پانصد هزار تومان می‌توان فندک‌های بوتان Dunhill از قبل و قدیمی را پیدا کرد، در حالی که قیمت پایین‌تر برای فندک‌های ملایم شعله S T Dupont از دویست هزار تومان شروع می‌شود.

قیمت هر دو فندک شعله ملایم Colibri و Xikar از حدود شصت هزار تومان شروع می شود. فندک Tiffany’s Elsa Peretti “Bean” در لاک مشکی صدوبیست هزار تومان و نقره استرلینگ سیصدو پنجاه هزارتومان است.

فندک

فندک طرحدار بنزینی

 

اگر به صورت آنلاین خرید میکنید، خریداز riskonline.ir را توصیه می کنیم. حداقل کالاهای آنها را مرور کنید – انتخاب آنها به طرز هیجان انگیزی جامع است و قیمت آنها استثنایی است.

فندک به عنوان هدیه:

همه مردان به یک اندازه از هدیه فندکی با کیفیت قدردانی نمی کنند، اما کمتر مردی برای دریافت آن دل شکسته خواهد شد.

اگر فندکی به یک فرد سیگاری هدیه می‌دهید – و هیچ ابایی در مورد تسهیل یک عادت بد ندارید – الگوریتم فوق را به این صورت اعمال کنید:

اگر میتوانید یک ساعت صد هزار تومانی به یک مرد بدهید، یک فندک پنجاه هزارتومان هدیه خوبی است. یک ساعت پانصد هزار تومانی، یک فندک دویست و پنجاه هزار تومانی.

اما اگر به یک مرد یک ساعت یک میلیون تومانی بدهید، با هدیه یک فندک پانصد هزار تومانی از او خیلی خوب عمل می کنید.

چرا؟

فندک

فندک بدون طرح برنولی

 

چون مردی که برای خودش یک ساعت یک میلیون تومانی می خرد نباید بیشتر از دویست و پنجاه هزار تومان برای فندکش خرج کند.

اگر او قبلاً یک ساعت در آن لیگ داشته باشد، پس خرید فندک پانصد هزار تومانی هیجان انگیز است. اگر او قبلاً یک ساعت یک میلیون تومانی ندارد، یک ساعت را به او بدهید.

اگر برای یک مرد غیرسیگاری در فضای باز یا برای یک خانه غیر سیگاری خرید می کنید، متفاوت انتخاب کنید و هرگز به افراد غیر سیگاری فندک رومیزی یا رومیزی ندهید.

فندک های رومیزی تزئینی و عتیقه می توانند زیبا باشند، اما به سختی کاربردی هستند:

اگر تا به حال سعی کرده اید یک کیک تولد را با شعله ای نیم اینچی که از مرکز یک مکعب مرمری بیرون می زند روشن کنید، منظور من را می دانید.

چیزی مدرن، شیک و طراحی شده برای شمع های خانگی، اجاق گاز و شومینه انتخاب کنید و از خرید فندک جیبی مانند مواردی که در این مقاله نشان داده شده است، استفاده نکنید.

یک کلمه بیشتر، و یک بررسی نهایی. من اصرار کرده‌ام که مردی نباید فندکی حمل کند که توانایی از دست دادنش را ندارد.

این اصل توسط الگوریتم اکتشافی فوق الذکر و منعکس شده است.

فندک

 

خرید فندک بیک

اما هدیه دادن فندک می تواند لذت بزرگی باشد، به خصوص زمانی که گیرنده انتظار هدیه ای را ندارد و هدیه دهنده می تواند به راحتی هزینه تعویض را متحمل شود.

من عجله دارم اضافه کنم که این نیز یک استراتژی خوب برای ایجاد یک تأثیر قدرتمند است.

اگر جرقه‌ها در حال پرواز هستند و شعله‌ای جدید که سیگارش را روشن کرده‌اید می‌گوید من فندکتان را دوست دارم، آن را کنار بگذارید.

هرگز فندک خود را به عنوان پیش پرداخت برای محبت مورد انتظار یا به عنوان جبران توجهی که دریافت کرده اید، به کسی ندهید، بلکه فقط به عنوان یادگاری یا فراموش کردن من.

شاید کسی که از خرید فندک شما بهره مند می شود، مردی فقیر باشد که به تازگی نوری را کوبیده و به نظر می رسد که در زندگی اش به او نواقص بسیار کمی داشته است، کسی که چهره خیرخواهی واقعی و خودانگیخته را ناقص می شناسد.

می‌دانی چه کسی، و چه زمانی را حس می‌کنی. دادن زیپو ارزانی به همنوعانتان ممکن است تفاوتی بزرگتر از آنچه تصور کنید ایجاد کند.

حمل یک زیپو برنجی بدون زواید به منظور داشتن چیزی دوست داشتنی و مفید برای هدیه دادن ممکن است یکی از بهترین دلایل برای داشتن آن باشد.

فهرست سوختگی: آداب آتش زا

شمع: به استثنای شمع‌های تولد، روشن کردن یا روشن کردن شمع‌ها از سوی مشتریان در رستوران یا کافه، نقض آداب معاشرت است. من این کار را در گذشته انجام داده ام، اما در آینده این کار را نخواهم کرد. اگر فندک در دست ندارند به کارکنان خدمات ارائه دهید.

اسناد محرمانه: من دیده‌ام که مردم رسیدها و یادداشت‌ها و سایر موارد خطرناک را در زیرسیگاری می‌سوزانند، و شخصاً هرگز آزارم نمی‌دهد، اما سوزاندن اسناد در ملاء عام نه زیباست و نه بی‌خطر – و کاملاً ناقص به نظر می‌رسد.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من