سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-91030611

Group 37118

انوع ساعت که هر مردی باید داشته باشد.

ساعت های مردانه بیانگر شخصیت و سبک ذاتی هر فرد است.

همانطور که جلوتر می روید و دست می دهید، اجازه دهید ساعت انتخابی شما از طرف شما صحبت کند. یک ساعت بی‌عیب و نقص در جشن تولد رئیستان می‌تواند گروه شما را برجسته کند و به شما اطمینان بیشتری برای برقراری تماس‌ها بدهد. انواع ساعت های مردانه هدفی بسیار بزرگتر از اعلام زمان را دارند. و همه چیز را در مورد انواع مختلف ساعت یاد بگیرید.

همانطور که انواع متمایز ساعت را برای رویدادهای مختلف انتخاب می کنید، استایل خود را به عنوان باکلاس و ظریف تعریف کنید. ساعت های مردانه آنقدرها هم که ما فکر می کردیم ساده نیستند. زمان آن رسیده است که در کل فرآیند خرید ساعت مچی آقایان تجدید نظر کنید.

ممکن است نکات فنی ساعت های مختلف درک شود، اما به همین دلیل است که ما اینجا هستیم! تیک تاک – ساعت در حال تیک تیک است، آماده شوید تا یادداشت برداری کنید و کشوی لوازم جانبی خود را اصلاح کنید.

انواع مختلف ساعت:

ساعت های آنالوگ:

برای افراد قدیمی، ساعت مردانه آنالوگ خریدی بی‌معنا است.

خواندن ساده با حس کلاسیک،ساعت های آنالوگ دارای عقربه ساعت، دقیقه شمار و گاهی عقربه دوم هستند. صفحه در این نوع ساعت ها ساده و حرفه ای با اعدادی است که به صورت عددی یا رومی نوشته می شوند.

این ساعت سنتی هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و صفحه نمایش آن پیچیده و درجه یک است.

نکته حرفه ای: برای داشتن ظاهری ظریف و مودبانه، تویدهای خود را با یک ساعت مردانه آنالوگ کلاسیک همراه کنید. این ساعت یکی از بهترین ساعت‌های مردانه است که به رنگ‌های زمینی و لباس‌های مینیمال علاقه دارد. این را با ژاکت و پیراهن کش ورزشی بپوشید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

ساعت

خرید ساعت هوشمند مردانه

ساعت های دیجیتال:

ساعت های دیجیتالی مد روز و باشکوه زمان را بازتعریف کردند (به معنای واقعی کلمه).

ساعت‌های دیجیتال عقربه‌های ساعت را منسوخ می‌کنند و در عوض، ارقام را برای نشان دادن زمان چشمک می‌زنند. این ساعت‌های مردانه که با برق کار می‌کنند، سریع و قابل اعتماد هستند.

ساعت‌های دیجیتال حس و حال خاصی از همیشه در حال حرکت را ایجاد می‌کنند. اسپورت و محکم به نظر می رسد و با تکنولوژی آشناست و طراحی چند ویژگی را به رخ می کشد.

نکته حرفه‌ای: این نوع ساعت‌های مردانه را می‌توان با یک شلوار جین و تی‌شرت به‌صورت معمولی طراحی کرد. این نوع ساعت‌ها یکی از بهترین لوازم جانبی هستند که باید داشته باشید. خواه یک مهمانی در خانه دوستتان باشد یا یک شام آخر هفته با خانواده، یک ساعت دیجیتال یک همراه مد روز برای مچ دست شما خواهد بود.

ساعت هوشمند:

چرا گوشی شما باید همه چیز سرگرم کننده باشد؟ آخرین روند فناوری ساعت های هوشمند است.

این نوع ساعت ها با کارایی و طراحی خود، لوکس بودن را به نمایش می گذارند. از ضبط قدم های شما تا ارسال پیام فوری، این نوع ساعت ها بسیار کاربرپسند هستند.

ساعت‌های هوشمند به یک نماد وضعیت و نشانه اعتبار تبدیل شده‌اند. دستور دادن به ساعت شما معتبر است و باعث می شود اعتماد به نفس داشته باشید. ساعت های هوشمند یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند و قطعا به شخصیت شما ارزش می بخشند.

نکته حرفه ای: می توانید یک ساعت هوشمند را با پیراهن و تی شرت برای مهمانی ها و گردهمایی های شیک ست کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای رویدادهای رسمی مانند مصاحبه یا جلسات هیئت مدیره از یک ساعت آنالوگ یا دیجیتال استفاده کنید. اگر ساعت شما در وسط مصاحبه با نوتیفیکیشن‌ها صدا می‌کند، خوب شما این کار را نمی‌کنید.

لباس ساعت:

کت و شلوار رسمی خود را با این نوع ساعت های زیبا تحسین کنید.

آن‌ها دارای حالتی هستند که می‌توانند ظاهری نهایی به لباس شما بدهند. ایده آل برای موقعیت های خاص، این نوع ساعت ها میراث گرانبهایی هستند که می توانند به نسل ها منتقل شوند. آنها بسیار ظریف هستند و آنها را حتی با ارزش تر می کند.

ساعت‌های لباسی ظاهر و احساسی مینیمال دارند. یک ساعت لباس باید متناسب با مچ دست کاربر باشد تا ظاهری آراسته داشته باشد. ساعت باید به جای بیرون آمدن مانند انگشت شست، بخشی از مجموعه شود.

نکته حرفه‌ای: یکی از بهترین ساعت‌ها برای مردان، آن‌هایی که باید رسمی باشند. این ساعت‌ها با تمام لباس‌ها و کت و شلوارهای شما هماهنگ می‌شوند و طعمی غنی به لباس شما می‌بخشند. یک ساعت لباس بدون تزئین که به طور یکپارچه با لباس شما ترکیب می شود، قطعا تاثیری ماندگار خواهد گذاشت.

ساعت

ساعت هوشمند با قیمت پایین

ساعت های کوارتز:

بادوام و مطلوب، ساعت های کوارتز با نوسان کریستال کوارتز کار می کنند.

این مکانیک یکپارچه زمان دقیق را با قیمت مقرون به صرفه نگه می دارد. اینها برخی از محبوب ترین ساعت های مردانه هستند. یکی از رایج‌ترین انواع ساعت‌های برقی، ساعت‌های کوارتز در انواع مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

از ساعت‌های کوارتز بی‌نظیر گرفته تا مجموعه‌های کمیاب، این طیف، قابلیت زمان‌سنجی را برای همه در دسترس قرار داده است.

نکته حرفه ای: می توانید یک ساعت کوارتز را با هر لباسی استایل کنید و ظاهر خوبی دارد. قطعاتی مانند کوارتز اسکلتی به مکانیزمی که نمایش را اجرا می‌کند و با لباس‌های شیک به نظر می‌رسد، نگاهی گذرا می‌دهد.

دیده بان میدانی:

ساعت های میدانی دقیق و محکم هستند. این نوع ساعت‌ها که در هر دو جنگ جهانی استفاده می‌شدند، شهرت زیادی به دست آوردند که تحت فشارهای جنگی به خوبی عمل می‌کردند و بسیار به درستی.

این ساعت‌ها که برای کاربرد نظامی ساخته شده‌اند، می‌توانند برای تشخیص زمان در شب و مواجهه با محیط‌های چالش برانگیز استفاده شوند. ارقام عمدتاً پررنگ و سفید هستند تا زمان مطالعه را سریعتر کنند و صفحه آن ضد تابش نور است تا از بازتاب نور خورشید جلوگیری کند.

این ساعت‌ها از فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند که آن‌ها را مقاوم می‌کند. این نوع ساعت‌های مردانه با بند‌های بوم و چرمی از دوام و نگهداری کم برخوردار هستند.

نکته حرفه ای: این ساعت های مردانه کلاسیک هستند و باید در لوازم جانبی مردانه باشند. این مدل ها را می توان با تی شرت های نیم آستین طراحی کرد و توجه را به این ساعت انتخابی جلب کرد.

ساعت

خرید ساعت ضد آب

ساعت کرنوگراف:

زمان پیچیده شد (و این خیلی واقعی شد… اوه).

این نوع ساعت‌ها چیدمان مشخصی دارند و فضایی را برای ۲ صفحه کوچک‌تر ایجاد می‌کنند. دارای ویژگی کرونومتر است که به شما امکان می دهد زمان دور خود را پیگیری کنید.

این نوع ساعت ها را هر زمان که در حال رقابت سالم هستید استفاده کنید. محبوبیت ساعت‌های کرونوگراف به دلیل استایل عجیب و غریب و صفحه چند وجهی آن‌ها است. این ساعت‌های مردانه بسیار بیشتر از تعیین زمان انجام می‌دهند – ساعتی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

نکته حرفه ای: این انواع مختلف ساعت ها ظاهری اسپرت دارند و می توان آن ها را با شلوارهای باری برای ظاهری محکم طراحی کرد. ورزشکاران، دوچرخه سواران، ورزشکاران و علاقه مندان باید حتما ساعت کرنوگراف را به لوازم جانبی مد خود اضافه کنند.

ساعت

خرید ساعت ضد ضربه

ساعت های سوئیسی:

شناخته شده ترین و معتبرترین برند ساعت در سراسر جهان ساعت سوئیسی است.

این نوع ساعت های مردانه به دلیل کیفیت برتر امتحان خود را پس داده اند. مکانیزم های دست ساز و خوش ساخت آن را از سایر ساعت های مردانه متمایز می کند.

این نوع ساعت‌ها با چرخ دنده‌های فلزی و مواد مستحکم‌تری که برای اجزای دیگر استفاده می‌کنند، یک عمر یا شاید بیشتر برای شما دوام خواهند آورد. ساعت های سوئیسی به دور از خوردگی، خط و خش یا ساییدگی عمومی هستند. درست زمانی که فکر می‌کردید این ساعت‌ها نمی‌توانند بهتر شوند – خوب، آنها ضد حساسیت هستند و کیفیت صدای آنها به همان اندازه که شیک است سالم است.

نکته حرفه ای: یک اکسسوری جاودانه مردانه، می توانید ساعت های سوئیسی را با لباس های رسمی و نیمه رسمی خود برای هر مناسبتی بپوشید. این یک ساعت همه کاره و شیک است که برای هر مردی ضروری است.

دیده بان خلبانان:

ساعت‌های خلبانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام الزامات هوانوردی را روی مچ دست شما نگه می‌دارند.

شماره گیری های مختلفی مانند کرنومتر و سرعت سنج برای کمک به خلبان طراحی شده اند. تاج این ساعت ها به طور قابل توجهی بزرگتر از ساعت های دیگر است تا خوانایی آسان را تسهیل کند.

این ساعت یک توسعه تکنولوژیکی از ساعت های میدانی است که ویژگی های سفارشی شده برای صنعت هوانوردی را در خود جای داده است.

نکته حرفه ای: از آنجایی که این ساعت حجیم است و مطمئناً چشم ها را به خود جلب می کند، باید آن را برای رویدادهای شخصی یا نیمه رسمی در نظر گرفت. اگر خلبان نیستید، اگر هدف شماره گیری های مختلف را ندانید، پوشیدن چنین ساعتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. برای کسانی که همه چیز را می دانند، این ساعت یک شروع مکالمه عالی است.

ساعت های لمسی:

ساعت‌های لمسی با طراحی خاص در تشخیص زمان بدون نگاه کردن به آن‌ها مهارت دارند.

این نوع ساعت ها برای تسهیل افرادی است که نمی بینند. روش‌های مختلفی برای کارآمد کردن زمان تشخیص استفاده می‌شود.

ساعت های بریل نیز برای خواندن دقیق و مطمئن زمان ساخته شده اند. برخی از ساعت ها دارای روکش جمع شونده ای هستند که عقربه ها را حس کرده و زمان را مشخص می کند.

این ساعت ها برای افراد مهم است که احساس استقلال کنند و به کسی اعتماد نکنند. یک شکاف دانش در مورد چنین دستگاه هایی وجود دارد که باید پر شود. طرز کار این نوع ساعت ها را بیاموزید و ساعتی را انتخاب کنید که می تواند به کسی کمک کند.

ساعت

ساعت مچی مناسبآقایان و بانوان

ساعت های معمولی:

شما به یک ساعت نیاز دارید تا آن را بگیرید و بدون نگرانی در مورد طراحی یا دوام آن از آنجا خارج شوید – اینجاست که ساعت‌های معمولی وارد عمل می‌شوند.

ساعت‌ها و گاه به گاه ممکن است طعنه‌آمیز به نظر برسند، اما برای هر موقعیتی حتی برای رانندگی در نیمه‌شب با پیژامه‌های شما ساعتی وجود دارد.

مقرون به صرفه و آرام، می توانید این ساعت ها را تهیه کنید. آنها لوازم جانبی هستند که خیلی آراسته نیستند، بنابراین عملاً می توان بیشتر از آنها استفاده کرد.

نکته حرفه‌ای: ساده‌ترین مدل ساعت‌ها، این نوع ساعت‌ها را می‌توان با هر چیزی که بیرون از خانه خود وارد می‌شوید پوشید. جالب و سرگرم‌کننده، این ساعت‌ها برای استفاده روزمره هستند و به چشم‌انداز شما کمی جذاب می‌دهند. این به معنای صرف تلاش مناسب برای لباس پوشیدن شما است.

ساعت های لوکس:

ساعت‌های لوکسکه با وقار، ظرافت و احتمالاً برخی از سنگ‌ها و فلزات قیمتی مزین شده‌اند، مجموعه‌ای هستند که شخصیت خاص خود را دارند.

این ساعت‌ها که توسط شرکت‌هایی ساخته شده‌اند که شهرت خود را به عنوان ساعت‌سازان استثنایی به دست آورده‌اند، این ساعت‌ها در دنیای مد مورد علاقه هستند.

این ساعت‌ها انحصاری هستند و برای یک خبره ساعت، باید داشته باشند. این ساعت‌ها که با جواهرات و کلاسی بی‌نظیر تزیین شده‌اند، برای خاص‌ترین موقعیت‌ها – مانند موقعیت‌های «ممکن است با ملکه برخورد کنم» در نظر گرفته شده‌اند.

نکته حرفه ای: اگر شما جذب همه چیزهای لوکس هستید، خرید بعدی شما باید یکی از این نوع ساعت ها باشد. با آوردن این کالای بزرگ به خانه، حس کمد خود را افزایش دهید.

ساعت‌ها نه تنها حس مد شما را تقویت می‌کنند، بلکه به شخصیت شما نیز می‌افزایند. آنها به لباس شما ابعاد می بخشند و حسی باکلاس به آن می بخشند. همیشه سبک بازی را با ساعت مناسب در زمان مناسب اجرا کنید. منتظر چی هستی؟ در برنامه های خرید آنلاین شرکت کنید و بهترین مناسب را برای مچ دست خود پیدا کنید.

385,000 تومان
845,000 تومان
985,000 تومان
745,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من